خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

خسارت آسیب‌های اجتماعی غیرقابل جبران است

کد خبر : ۱۰۴۶۵۰

اولین جلسه کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد. / این مباحثو اقدامات پیشگیرانه در محیط های آموزشی و تربیتی موثر و کارآمد‌تر خواهد بود.

ایلنا: معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد خسارت آسیب‌های اجتماعی، قابل جبران نبوده و زمانی که رواج پیدا می‌کند جهت جلوگیری از استمرار؛ توسعه و گسترش آن در بین نوجوانان و جوانان هزینه‌های هنگفتی لازم دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رسول صادقی که در اولین جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سخنی می‌گفت با تشریح اهداف اداره مراقبت معاونت تربیت بدنی وسلامت در برابر آسیبهای اجتماعی و بیان اهمیت موضوع پیشگیری در خصوص آسیبهای اجتماعی گفت: بنابراین آسیبهای اجتماعی از هر نوع آن، اگر به موقع مورد توجه قرار گیرد و با علم وآگاهی وبا استفاده از تجارب گذشته به مقابله با آن قدم برداشته شود از توسعه و گسترش آن جلوگیری خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: این مباحثو اقدامات پیشگیرانه در محیط‌های آموزشی و تربیتی موثر و کارآمد‌تر خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد گفت: ناگزیر باید موضوع پیشگیری را به صورت جدی پیگیر باشیم و امکانات و لوازم مورد نیاز برای این امر در حد امکان مهیا نموده و بسیج وار در این خصوص تلاش کنیم.
در ادامه جلسه رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان گزارش عملکرد سال تحصیلی ۹۲-۹۱ این اداره را ارایه نموده و اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۳-۹۲ سطح فعالیت این اداره با کمک سایر ادارات و ارگان‌های متولی این حوزه به صورت چشمگیری توسعه یافته و تا حد امکان از ایجاد و توسعه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه بلای خانمانسوز اعتیاد جلوگیری کنیم.
مجید ملک‌پور در ادامه دستورالعمل اجرایی سال ۹۳-۹۲ را تشریح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز