خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله مدنی در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۵

در این مراسم که در مسجد مقبره بازار تبریز برگزار شد، اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیران لشکری و کشوری، جامعه روحانیت و طلاب علوم دینی، نیروهای نظامی و انتظامی استان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و بازاریان به طور گسترده شرکت داشتند.

ایلنا: مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت دومین حضرت آیت‌الله سید اسدالله مدنی تبریزی(رحمة الله علیه) امام جمعه فقید تبریز با حضور مردم ولایتمدار تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم که به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در مسجد مقبره بازار تبریز برگزار شد، اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیران لشکری و کشوری، جامعه روحانیت و طلاب علوم دینی، نیروهای نظامی و انتظامی استان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و بازاریان با حضور باشکوه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
همچنین در سی و دومین مراسم سالگرد شهادت دومین شهید محراب، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس به سخنرانی پرداخت.
قرائت قرآن توسط قاریان بر‌تر تبریزی و مداحی در وصف حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) از دیگر برنامه‌های سی و دومین سالگرد شهادت حضرت آیت‌الله سید اسدالله مدنی، امام جمعه شهید تبریز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز