خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی:

از بین المللی شدن مسابقات رباتیک مرکز آموزش خانه کارگر تبریز حمایت می‌کنیم

کد خبر : ۱۰۴۲۹۶

مسابقات رباتیک خانه کارگر تبریز که به مدت چهار سال است که با حضور حداکثری تیم‌ها از سراسر کشور برگزار می‌شود و به سطح رشدی رسیده که تلاش ما بر این است که تا سال آینده مسابقات رباتیک مرکز آموزش خانه کارگر تبریز در سطح بین المللی نیز پذیرای دانشجویان و دانش آموزان از کشورهای مختلف باشد

ایلنا: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت علمی در کشور زمانی به نتیجه می‌رسد تا ره آوردهای علمی را در صنعت بکار گرفته شود که خوشبختانه یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی هم همین برقراری ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد امین فرد که در افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت با اشاره به تهدیدات نظام سلطه نسبت به کشور‌های منطقه افزود: همت والای جوانان و دانشجویان و درخشش آن‌ها در سطوح مختلف علمی باعثشده تا ایران به عنوان کشوری موفق در منطقه مطرح باشد و نظام استکبار نتواند تهدیدی برای کشورمان داشته باشد.
وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز گفت: مسابقات رباتیک خانه کارگر تبریز که به مدت چهار سال است که با حضور حداکثری تیم‌ها از سراسر کشور برگزار می‌شود و به سطح رشدی رسیده که تلاش ما بر این است که تا سال آینده مسابقات رباتیک مرکز آموزش خانه کارگر تبریز در سطح بین المللی نیز پذیرای دانشجویان و دانش آموزان از کشورهای مختلف باشد.
امین فرد توسعه متوازن در امور را یادآور شد: برای موفقیت ما باید در تمام امور آموزشی، پژوهشی و اداری با یک توسعه متوازن حرکت کنیم تا سربلند‌تر و موفق‌تر به نتیجه برسیم.
لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت ۱۱۰ تیم از سراسر کشور به مدت دو روز در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز