خبرگزاری کار ایران

توسط خیرین جوان تبریزی انجام شد؛

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا در مناطق حاشیه نشین تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۸۷

در آستانه شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه شب چله در محلات حاشیه‌نشین تبریز توزیع شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، محرم بیرق دار در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با کمک جوانان خیر تبریزی توانستیم به مناسبت شب یلدا در روزهای اخیر در سه مرحله ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه شب یلدا به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰ جوان، در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور جوانان در عرصه های خدمت و مواسات، فعال هستند و با کمک آنها پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال در محلات حاشیه نشین تبریز توزیع شده است.

بیرق دار با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا نیز خیرین جوان تبریز در کنار مردم نیازمند تبریز بوده‌است، اظهار کرد: از بیستم اسفند ۱۵ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار محلول ضدعفونی کننده در محلات حاشیه نشین تبریز توزیع شده است.

وی با اینکه تبریز شهر تبریز به خودی به خود بدون گدا نشده است، افزود: با کمک خیرهای بزرگ در تبریز این کار نهادینه شده است و همه در این کارهای خیر پیشقدم هستند و مردم نیز از ما حمایت و استقبال کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز