رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی واکنش نشان داد:
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی که به عنوان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت حضور دارد، گفت: کلینیک ابنسینا اراک متعلق به کارگران و بیمهشدگان تأمین اجتماعی است و هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد بدون ساخت کلینیک جایگزین در همان منطقه، آن را تملک و یا تخریب کند.