مدیرعامل شرکت برق منطقهای استان خبرداد؛
مدیرعامل برق منطقهای فارس و بوشهر با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف گفت: ناترازی صرفاً با احداث نیروگاه و افزایش تولید محقق نمیشود؛ هر چقدر ما تولید را افزایش دهیم اما مدیریت مصرف و صرفهجویی نداشته باشیم، باز هم دچار کمبود و ناترازی خواهیم بود.