بخشدار دیشموک:
بخشدار دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه مهمترین پروژه معدنی این بخش بعد از 20 سال همچنان در حالت رکود است، اظهارداشت: وعده راه اندازی معدن نیترات دیشموک بعد از 20 سال همچنان محقق نشده است.
بخشدار دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه مهمترین پروژه معدنی این بخش بعد از 20 سال همچنان در حالت رکود است، اظهارداشت: وعده راه اندازی معدن نیترات دیشموک بعد از 20 سال همچنان محقق نشده است.