به دنبال دستور وزیر ارتباطات؛
معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران از توقف موقت قطع تلفن مشترکان بدهکار تا زمان رفع اختلالات شبکه بانکی کشور خبر داد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران از توقف موقت قطع تلفن مشترکان بدهکار تا زمان رفع اختلالات شبکه بانکی کشور خبر داد.
رئیس اداره مخابرات شهرستان تکاب از ایجاد زیرساختهای جدید ارتباطی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش پهنای باند، ارتقای کیفیت سرویسهای مخابراتی و فراهم شدن امکان ارائه خدمات سازمانی به واحدهای تولیدی انجام شده است.
انجمن صنفی مخابرات استان تهران، در نامهای خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، درخواست پرداخت مابهالتفاوت رفاهیات را مطرح کرد.
رییس انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران گفت: در پی صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ بر اساس سامانه جدید «سیمرغ»، شاهد کاهش قابل توجه مبلغ حق جذب برخی از همکاران و همچنین افزایش ناچیز حق جذب برای بسیاری دیگر بودهایم.
به گفتهی نیروهای پیمانکاری مخابرات، حقوق آنها بسیار ناچیز، فشار کارشان زیاد و تبعیض بین نیروهای شرکتی و قراردادی در پرداخت حقوق و مزایا بالاست.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران گفت: مبلغ صندوق ۶ درصد از حقوق کارکنان مناطق مختلف کشور، از جمله مخابرات منطقه تهران، بهطور منظم کسر میشود، اما حدود شش سال است که این مبالغ به حساب صندوق ۶ درصد مناطق سراسر کشور واریز نشده است.
بازنشستگان مخابرات ایران به روال هفتههای گذشته در همدان، اصفهان، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان فارس، کردستان، مشهد، هرمزگان، کردستان و برخی دیگر از استانها تجمع کردند.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران، در نامهای به مدیرعامل شرکت مخابرات خواستار اجرای طرح طبقهبندی مشاغل برای نیروهای تبدیل وضعیتِ طرح ایثارگری شد.
شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران در نامهای به رئیس هیأت مدیره مخابرات نسبت به مزایده اموال و هتلها واکنش نشان داد.
انجمن صنفی مخابرات تهران اعلام کرد از آنجا که تعداد قابل ملاحظهای از همکاران در ماههای پیشرو قصد بازنشستگی دارند این دلواپسی وجود دارد که با عدم واریز حق بیمهها، حقوق بازنشستگی این کارکنان به طور میانگین حدود ۵۰میلیون ریال کمتر محاسبه شود.