بیگلری در گفتوگو با ایلنا مطرح کرد:
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نتایج مثبت اجرای طرح رایگان شدن حملونقل عمومی در روزهای اخیر، این اقدام را در کاهش مصرف سوخت و تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان عمومی مؤثر ارزیابی کرد.