سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس خبرداد:
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتشسوزی گستردهای که از روز یکشنبه ۳۱ خردادماه با منشأ انسانی از منطقه بالاده کازرون آغاز شد، گفت: این آتشسوزی به دلیل بیتدبیری، به سرعت به جنگلهای زاگرس در منطقه کوهمرهسرخی شیراز گسترش یافت و به مدت شش روز، پوشش گیاهی و بخشی از جنگلهای ارزشمند این منطقه را در کام آتش فرو برد.