خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

فتح خرمشهر؛ به‌عنوان حماسه سوم خرداد در تاریخ ایران ثبت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۴۸

عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر که به نام حماسه سوم خرداد در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده هیچگاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد و این روز مایه افتخار ایران اسلامی است.

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بزرگداشت سی و دومین سالروز حماسه سوم خرداد با بیان اینکه ما هرچه داریم از ایثار و پایمردی ایثارگران است، خاطرنشان کرد: عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر که به نام حماسه سوم خرداد در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده هیچگاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد و این روز مایه افتخار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی همچنین عملیات ظفرمند بیت المقدس که منجر به فتح و حماسه خرمشهر شد را نقطه عطف و فصل تازه‌ای در تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: باید اذعان کنیم که بعد از فتح خرمشهر، جایگاه جمهوری اسلامی در جهان به جایگاه رفیعی رسید، زیرا دشمنان پی بردند که توان مقابله با این نظام را ندارند و پیروزی در جبهه حق علیه باطل برای جمهوری اسلامی مسجل شد.

رضایی اضافه کرد: از مسئولین کمیته‌های ستاد برگزاری بزرگداشت حماسه سوم خرداد انتظار می‌رود که در برگزاری این آیین در تمامی شهرستان‌های استان به بهترین شکل اقدام کنند.

رضایی بر بزرگداشت چنین روزی به منظور ایجاد شور و نشاط بین آحاد مردم استان با اجرای برنامه‌ها و جشن‌های حماسی تاکید کرد و از مسئولین ذیربط خواست که در اجرای برنامه‌های حماسی درشان این افتخار ملی از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

وی در ادامه به نقش محوری مساجد در اثرگذاری بر تفکرات نسل‌های آینده اشاره کرد و افزود: نقش مساجد در به تصویر کشیدن حماسه‌ها و ایثار گری‌های جوانان می‌تواند اثرات فرهنگی قابل توجه و درخوری به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی گنجینه‌ای ارزنده است که جوانان و نسل‌های آینده این مملکت باید از آن الگو برداری و درس بگیرند، لذا بر ما مسئولین وظیفه است که در جهت توسعه و تعالی ارزش‌های نظام و انتقال آن به نسل‌های آینده از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز