خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران با رئیس دانشگاه بلاروس مطرح شد؛

پیگیری مشکلات دانشجویان ایرانی و توسعه همکاری‌های دوجانبه

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۰۴

سفیر ایران در بلاروس با رئیس دانشگاه دولتی این کشور دیدار و پیرامون مسائل دانشجویان و توسعه همکاری ها رایزنی کردند.

به گزارش ایلنا، "سعید یاری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با «سرگئی روبنیکویچ» رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف به ویژه مسائل مبتلابه جامعه دانشجویان ایرانی و همچنین راه‌های توسعه همکاری بین سفارت و دانشگاه دولتی علوم پزشکی بلاروس بحث و تبادل نظر شد.

سعید یاری در این دیدار،  از بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه واحدهای آموزشی بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌های علمی و متدهای آموزشی این دانشگاه آشنا شد.

‌همچنین سفیر ایران در بلاروس به همراه رئیس و معاونان دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور قریب به  ۳۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد که دانشجویان به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و طرح سوالات خود پرداختند.

یاری در پاسخ به سوالات مطرح شده، با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با رئیس دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مدیران دانشگاه، مشکلات موجود برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز