خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

وقوع چندین انفجار در بالتیمور/ سفر مجدد کشتی‌های اکتشافی ترکیه به منطقه مورد مناقشه با یونان/ سفر وزیر خارجه عراق به مصر

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۰۴۹

وقوع چندین انفجار در بالتیمور، سفر مجدد کشتی‌های اکتشافی ترکیه به منطقه مورد مناقشه با یونان و سفر وزیر خارجه عراق به مصر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مقام‌های دانمارک از تصمیم خود برای اعزام نیرو و تجهیزات نظامی برای پیوستن به ائتلاف دریایی اروپا در تنگه هرمز خبر دادند.

- دفتر سلطنتی پادشاه اردن از انتصاب یک زن به عنوان مشاور پادشاه در امور سیاست‌گذاری‌ها خبر داد.

- وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای از ورود وزیر خارجه این کشور به مصر خبر داد.

- یک مقام امنیتی تونس اعلام کرد که در جریان واژگونی قایق پناهجویان در مدیترانه ۱۱ مهاجر آفریقایی جان خود را از دست دادند.

- توئیتر اعلام کرد که پیام رئیس‌جمهوری این کشور درباره مصونیت در برابر کرونا، قوانین این شبکه اجتماعی در مورد انتشار اطلاعات گمراه‌کننده و مضر درباره کووید-۱۹ را نقض کرده است.

- نیروی دریایی ترکیه اعلام کرد که کشتی‌های اکتشافی این کشور بار دیگر به منطقه مورد مناقشه با یونان در مدیترانه شرقی اعزام می‌شوند.

- سرپرست سابق اطلاعات ملی آمریکا با ابراز خشم از مسدود شدن حساب کاربری وی در توئیتر، مدعی شد که حساب کاربری مقام‌های ایران باید مسدود می‌شد.

- رئیس مرکز مبارزه با آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با انتقاد از استفاده از صحبت‌های وی در کمپین انتخاباتی جمهوری‌خواهان، اعلام کرد که این اقدام بدون اجازه صورت گرفته است.

- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مسکو برای میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی اعلام آمادگی کرده است.

- یک مقام آمریکایی طی موضعی مداخله‌جویانه، خواستار آن شد که گروه‌های عراقی سلاح خود را به دولت مرکزی تحویل دهند.

- رسانه‌های محلی از وقوع چندین انفجار در بالتیمور خبر دادند

- یار انتخاباتی کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که جمهوری‌خواهان، جان مردم آمریکا را به خطر انداخته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز