خبرگزاری کار ایران

دیدار محمدرضا ساکت با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۸۶

مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان نشست داشت.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه از جلسه امروز خود با مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خبر داد و گفت: جلسه بسیار سازنده ای را با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه داشتیم و ما به عنوان یکی از زیرمجموعه های فولاد مبارکه وظیفه خودمان می دانیم که با اهداف سازمانی و استاندارهای این شرکت هماهنگ باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم؛ استاندارهای ویژه ای که منطبق بر پیشرفته ترین استاندارهای مدیریتی در کشور است و فولاد مبارکه در این زمینه پرچم دار است و ما هم به عنوان بخشی از این شرکت باید در همان مسیر حرکت کنیم.

محمدرضا ساکت در ادامه به موضوعات مطرح شده در این دیدار پرداخت و افزود: آقای ترابی با دیدگاه بسیار روشنی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه داشتند؛ مسیری را در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشگاه برای ما ترسیم کردند و بنا شد ارتباطات عمیق تری بین مجموعه باشگاه و روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی های به موقع و ارائه تحلیل های روشن، گویا و صادقانه ای در زمینه فعالیت های ورزشی-اجتماعی صورت گیرد. همچنین رایزنی در مورد مسائل اجرایی پیش رو، ارتباطات سازمانی، هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و تبلیغی، استعداد یابی در سطح شهر اصفهان و شهرستان مبارکه و... از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در ادامه به توجه ویژه مدیرعامل فولادمبارکه و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مورد توسعه و نوسازی مجموعه ورزشی صفائیه پرداخت و گفت: در بازدیدهای آتی مسئولین فولادمبارکه به این ورزشگاه به صورت ویژه پرداخته خواهد شد. زیرا یکی از جامعه های هدف ما برای کسب استعدادها، منطقه مبارکه است. موضوعی که مورد تاکید خانم دکتر صالحی نماینده محترم مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس عظیمیان مدیرعامل محترم شرکت فولادمبارکه  است و توصیه اکیدی داشتند که باید توجه ویژه ای به این منطقه صورت گیرد.  

ساکت همچنین به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه به عنوان خط اول جبهه صنعت کشور، در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم نقش بسیار اساسی را در بخش های مختلف ایفا می کند و فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان هم در راستای این مسئولیت های اجتماعی است زیرا ورزش به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی این شرکت منجر به شادابی و نشاط، پرکردن اوقات فراغت، جذب جوانان و سالم سازی جامعه می شود. لذا باشگاه خودش را موظف می داند در ماموریت های کلانی که فولاد مبارکه در این زمینه ها دارد بر اساس ارزش های اسلامی، انسانی، اخلاقی، دینی و ملی که شرکت فولاد مبارکه ترسیم کرده است؛ گام بردارد.  

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه همچنین از دیدار امروز با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد و گفت: هماهنگی هایی بین رسانه ملی، مجموعه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان یکی از برنامه های دیگری بود که امروز صورت گرفت و برای پیش برد اهداف فرهنگی و اجتماعی که هر ۳ سازمان مد نظرشان بود بحث و هم اندیشی و تبادل نظرات صورت گرفت.  

 ساکت به همکاری صمیمانه و دوطرفه سازمان صدا و سیما و فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه در بحث های زیرساختی همیشه حمایت هایی را از سازمان صدا و سیما انجام داده است و صدا و سیما هم به عنوان زبان گویای انقلاب و کشور همیشه نسبت به ارئه موفقیت های و افتخاراتی که در حوزه صنعتی و البته حوزه ورزشی صورت گرفته اقدامات شایسته ای را صورت داده است. لذا در این جلسه هماهنگی هایی در مورد خبررسانی های به موقع، پوشش و اطلاع رسانی فعالیت های ورزشی و صنعتی فولاد مبارکه، توجه به ارزش های اخلاقی در میان هوادان بی شمار باشگاه سپاهان و... انجام شد.


بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در دیدار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و مدیرروابط عمومی شرکت فولادمبارکه گفت: حضور آقای ساکت در سمت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای ورزش استان اصفهان هم مفید و موثر خواهد بود؛ چون سابقه ایشان در عرصه ورزش درخشان و  برای همه روشن و شفاف است و می‌توان انتظار داشت سپاهان به عنوان باشگاهی استانی به جایگاه رفیع و اصلی خود برگردد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به حمایت های شرکت فولاد مبارکه در مباحث فنی مرتبط با پوشش تلویزیونی مسابقات در ورزشگاه نقش جهان و استقرار واحد سیار افزود: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکنون تعامل بسیار خوبی به منظور حمایت از ورزش استان و تجهیز ورزشگاه نقش جهان داشته و امیدواریم با ادامه این همکاری بخشی دیگر  از تجهیزات مورد نیاز برای پوشش مسابقات هم تامین شود.


ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در این دیدار گفت: مرزی بین شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان وجود ندارد، باید ارتباطات به گونه ای باشد که شرکت بتواند به سرعت به باشگاه کمک کند و تمرکز بازیکنان محدود به زمین و بازی نباشد و با فعالیت اقتصادی و خطوط تولید آشنا شوند.

ترابی افزود: حضور در کنار کوره های عظیم با درجه حرارت بالا به بازیکنان کمک می‌کند با نگاه بهتری در زمین حاضر شوند و با تعلق سازمانی بیشتر در زمین بازی کنند و این قطعا روی کیفیت بازی تاثیر مثبت می‌گذارد.  

وی گفت: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم با حضور سر تمرین و گفت‌وگوی بی واسطه با بازیکنان برای ارتقای انگیزه آنها تلاش می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در مورد هواداران هم گفت: باید روی مباحث فرهنگی بین هواداران بیشتر تمرکز کرد.

ترابی اظهار امیدواری کرد: با افزایش همکاری صدا و سیما شاهد حضور پررنگ تر فولاد مبارکه در رسانه ملی چه در عرصه مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه و چه در بازتاب دستاورهای صنعتی و ورزشی این شرکت باشیم.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه بنا بر رسالت سازمانی که دارد در رسانه ملی می‌تواند دستاوردها و مباحث فنی خود را علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه، در قالب دانش فنی به دیگر صنایع نیز منتقل کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه گفت: در نشست با معاون خبر صدا و سیمای مرکز  اصفهان با توجه به حضور شرکتهای بزرگ فولاد سازی در استان اصفهان پیشنهاد راه اندازی کانال ویژه اقتصادی و فولادی داده شد تا صنعت فولاد به صورت اختصاصی دارای تریبون در این رسانه شود.

دیدار محمدرضا ساکت با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز