خبرگزاری کار ایران

بیکاری مربیان ورزش شرکت نفت در تهران/ برای امرار معاش چه بکنیم؟!

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۱۲

مربیان ورزش شرکت نفت از عدم تمدید قراردادهای خود بعد از آمدن کرونا خبر دادند.

جمعی از مربیان ورزش شرکت ملی نفت ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم تمدید قراردادهای خود و بیکاری ناگزیر خبر دادند.

این مربیان ورزش که سالها در تهران مشغول به کار بوده‌اند، با تعطیلی و بی‌رونق شدن مراکز ورزشی شرکت نفت بعد از آمدن کرونا، ناخواسته بیکار شده‌اند. این مربیان که تعداد آنها بیش از سی نفر است؛ می‌گویند: در این شرایط اقتصادی، هیچ منبع درآمدی نداریم.

این مربیان که غالباً دارای تحصیلات مرتبط و سابقه ورزشی هستند، می‌گویند: شاید تا ماه‌ها این وضعیت ادامه داشته باشد؛ ما برای امرار معاش باید چه بکنیم؟!

آنها با توجه به طولانی بودن صف بیمه بیکاری کرونا، از شرایط بد معیشتی خود انتقاد دارند و می‌گویند: راهی برای امرار معاش نداریم.

در شهریورماه نیز، نیروهای پیمانی اداره امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گازگچساران به نشانه اعتراض جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند. آنها نیز با عدم تمدید قرارداد در ماه‌های کرونایی مواجه شده بودند و خواستار راهکاری برای بر سر کار ماندن بودند.

به نظر می‌رسد با آمدن کرونا، مربیان ورزش در بخش‌های مختلف با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و راهی برای امرار معاش ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز