خبرگزاری کار ایران

محمد ترکاشوند : سه پاسور تیم والیبال پیکان به کرونا مبتلا شدند / بعید می دانم به آمل سفر کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۷۲

سرمربی تیم پیکان تهران می گوید: سه پاسور تیم پیکان به ویروس کرونا مبتلا شدند و بعید می دانم برای برگزاری دیدار هفته اول به آمل سفر کنیم.

محمدترکاشوند در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه سه بازیکن تیم پیکان به ویروس کرونا مبتلا شدند،بیان کرد: ما روز شنبه تست PCR دادیم و روز دوشنبه نتایج تست ها مشخص شد و متوجه شدیم سه پاسور تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: دستورالعمل فدراسیون باید تغییر کند من در هفته اول سه پاسور تیم خود را ندارم ، نمی توانم از بازیکن پست دفاع وسط در پست پاسور استفاده کنم که اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا بازی های خود را زیر امتیاز ۱۵ بازی خود را به حریف واگذار می کنیم.

سرمربی تیم پیکان تهران با عنوان اینکه فدراسیون زیر بار نمی رود و اصرار به برگزاری بازی در هفته اول دارد،گفت: من بعید می دانم برای برگزاری بازی هفته اول به آمل سفر کنیم ، اگر در پست های دیگر بود امکان بازی وجود داشت ، من الان دو روز به برگزاری هفته اول بازی ها نمی توانم پاسور جدید جذب کنم، اصلا بودجه اینکار را هم نداریم.

محمد ترکاشوند از تعطیلی ۵ روزه تمرینات تیم والیبال پیکان خبرداد و افزود: از روز سه شنبه برای اینکه برای بازیکنان دیگر مشکلی پیش نیاید تمرینات پیکان را تعطیل اعلام کردیم البته ممکن است تعداد دیگری هم مبتلا شده باشند چون ما شنبه تست دادیم و روز دوشنبه نتایج آن را گرفتیم و دو روز این بازیکنان کنار هم تمرین کردند، ما ۵ روز دیگر دوباره تست PCR خواهیم داد و اگر تست بازیکنانمان منفی باشد تمرینات را از سر می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم با جان انسان ها بازی کنیم ،اگر برای یک بازیکن مشکل حاد پیش بیاید چه اتفاقی خواهد افتاد ، من واقعا ریسک نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز