خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جلسه استانی مقابله با کرونا؛

وضعیت قرمز آذربایجان‌غربی حریرچی را به ارومیه کشاند/ اتخاذ مصوبات عملی‌تر برای بهبود وضعیت استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۷۷۴

وضعیت بحرانی آذربایجان‌غربی در پی شیوع ویروس کرونا حریرچی، معاون وزیر بهداشت را به ارومیه کشاند.

‍ به گزارش ایلنا، چهل و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی امروز یکشنبه، 8 تیرماه در حالی برگزار شد که وضعیت وخیم و بحرانی استان نسبت به شیوع بیماری، حریرچی معاون وزیر بهداشت را راهی ارومیه کرد.

 در این جلسه رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد ملی مدیریت کرونا، استانداران و ستادهای استانی گفت‌و‌گو می‌کند.

آذربایجان‌غربی در هفته‌های گذشته در پی اوجگیری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در صدر استان‌های قرمز کشور قرار دارد و روزهای بحرانی را سپری می‌کند.

 آذربایجان غربی به گفته مسئولان بهداشت استان روزانه بیش از 800 مورد بستری سندروم حاد تنفسی را در تعداد آمارهای خود ثبت می‌کند و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا نیز تاکنون 400 نفر را پشت سر گذاشته است.

وضعیت قرمز استان نشان می‌دهد خروجی جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا آنچنان که باید و شاید تاثیر جدی و عملی برای کنترل این بیماری نداشته و شاید این‌بار با حضور معاون وزیر بهداشت در این جلسه شاهد مصوبات عملی تر و راهبردی‌تر برای بهبود وضعیت استان باشیم.

به گزارش ایلنا، حریرچی معاون وزیر بهداشت در سفر خود برای بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی عصر امروز راهی بوکان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز