خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها از هکس دانلود

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۹۴

در چندین سال اخیر موج گسترده ای از مخاطبان سینما و تلویزیون به سوی شبکه نمایش خانگی روانه شده و باعث رونق کم سابقه هنر هفتم و تحول در دانلود سریال ایرانی شده است. عادی است که بیشترین درصد بازار به سریال ایرانی برسد تا فیلم سینمایی، زیرا شبکه نمایش خانگی پیشرفت خود را مدیون سریال ها است. رسانه هکس دانلود در این پست تصمیم بر این گرفته است که سریال قورباغه را به شما همراهان گرامی معرفی کند. پس در چند پاراگراف بعدی چشم و ذهن خود را مهمان ما کنید.

اگر بخواهم سریال قورباغه را توصیف کنم باید بگویم که قرار است اولین ها رقم بخورد، زیرا این سریال اولین اثر هومن سیدی در جایگاه کارگردان است و موردی که این سریال را خاص تر می کند اولین حضور نوید محمد زاده در سریال های شبکه نمایش خانگی است؛ آن هم چه حضوری، حضور در سریالی با ژانر کمدی - اجتماعی که تصور نوید محمدزاده در یک اثری کمدی کمی دور از ذهن است.

در این که همکاری هومن سیدی و نوید محمدزاده به خودی خود برای موفقیت یک سریال کفایت می کند هیچ شکی نیست اما سیدی به این قانع نشده و علاوه بر خودش از بازیگران مطرح دیگری چون صابر ابر , سحر دولتشاهی , فرشته حسینی, نوید پورفرج و بازیگر خردسال یونا تدین بهره می برد. علاوه بر سریال قورباغه، هومن سیدی و نوید محمدزاده در آثار سینمایی دیگری چون خشم و هیاهو، مغز های کوچک زنگ زده و سیزده همکاری داشته اند.

هومن سیدی که همیشه با ایفای نقش کم نظیر مهمان خانواده های ایرانی بوده، این بار هم با دست پر آمده و اثبات کرده که سریال عاشقانه و گلشیفته پایان راه او در رسانه شبکه نمایش خانگی نیست. قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند. "دنیا برای من جای کوچیکیِه. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم". همین خلاصه داستان مبهم و غیر کلیشه ای قورباغه باعث شده که این سریال در ایران و بخش هایی از آن در تایلند ظبط شود که مدیریت فیلمبرداری آن را پیمان شادمانفر بر عهده گرفته است. شاید بگویید این موارد دلیل بر حرفه ای بودن این سریال نمی باشد، اما اگر تریلر سریال قورباغه را دیده باشید احتمالا ذهنتان به سمت فیلم های هالیوودی و به خصوص فیلم سینمایی مکس دیوانه می رودکه این دید متفاوت عوامل فیلم و کارگردان را نشان می دهد و اثبات می کند که سریال قورباغه برای تاریخ سازی در صنعت هنر هفتم پا به عرصه می گذارد.

دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها از هکس دانلود

اگر با تمام این تفاسیر مشتاق دیدار این سریال 15 قسمتی هستید و تمایل به دانلود سریال قورباغه دارید باید عرض کنیم که بخش عمده سریال قورباغه فیلم برداری شده است و ظبط آن مقدار کمی که مانده، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است که پس از رسیدن به وضعیت سفید و مطلوب، روند تولید از سر گرفته خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این مجموعه بهار 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شود. همزمان با انتشار سریال قورباغه در شبکه نمایش خانگی این سریال از سایت هکس دانلود نیز، پخش و عرضه خواهد شد.

جهت دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز