خبرگزاری کار ایران

چرا گردشگران پرواز به فرانکفورت را دوست دارند؟

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۲۱

گردشگران زیادی از ایران هر ساله با خرید پرواز ایران ایر فرانکفورت و به طور مشخص با شرکت هواپیمایی ایران ایر به فرانکفورت سفر می کنند. شهر فرانکفورت آلمان یکی از شهرهای کلیدی و اصلی کشور آلمان است که از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار است. فرودگاه فرانکفورت یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان است و همین نشان دهنده شمار زیاد گردشگرانی است که به فرانکفورت می روند. اما چرا گردشگران به فرانکفورت علاقه دارند؟ در اینجا درباره هر چیزی که فرانکفورت آلمان را تبدیل به مقصدی خاطره انگیز برای گردشگران می کند بیشتر خواهیم خواند:

چگونه بلیط هواپیما فرانکفورت را ارزان بخریم؟

اگر جاذبه های شهر زیبای فرانکفورت شما را وسوسه کرده است که به این شهر آلمان سفر کنید، لازم است برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما فرانکفورت که ارزان و مقرون به صرفه باشد هم فکر کنید. بلیط هواپیما این روزها به خاطر افزایش قیمت ارز، بالا رفته و بخش بزرگی از هزینه های سفر را تشکیل می دهد. در این میان پیدا کردن بلیط ارزان فرانکفورت برای گردشگرانی که می خواهند این شهر زیبای آلمان را ببینند یک چالش یا دغدغه است. همچنین شما می توانید از  مقاله بلیط ارزان هواپیما را چگونه تهیه کنیم نیز استفاده کنید. اما خبر خوب این است که سفرمارکت که موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور است، می تواند این مشکل را برای شما حل کند. زیرا سفرمارکت با جستجوی بلیط هواپیما از بین معتبرترین و خوشنام ترین سایت های فروش و آژانس های مسافرتی، ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما فرانکفورت را می تواند به شما نمایش دهد و شما را از سرگردانی در میان ده ها سایت مختلف نجات دهد.  

جاهای دیدنی زیاد و متنوع فرانکفورت

چرا گردشگران پرواز به فرانکفورت را دوست دارند؟

فرانکفورت روزگاری یکی از شهرهای اصلی امپراتوری روم بوده است. با فروپاشی امپراتوری روم، «فرانک ها» که از اقوام اروپایی بودند در آن ساکن شده و نامشان را بر این شهر به یادگار گذاشتند. (همانطور که نامشان را بر کشور فرانسه هم گذاشتند!) فرانکفورت مدتی یک شهر مستقل بوده است تا زمانی که به امپراتوری پروس پیوست. فرانکفورت در طول جنگ جهانی دوم آسیب زیادی دید. اما مردم پرتلاش آلمان، آن را دوباره از نو ساختند و مکان های تاریخی اش را بازسازی کردند. این تاریخ پرفراز و نشیب موجب شده تا گردشگران در این شهر، تصویری شگفت انگیز از تاریخ اروپا را ببینند.

شمار زیادی از اهالی فرانکفورت و مخصوصا نسل جوان آن، مهاجر هستند و همین موجب شده تا شما در کسب و کارها، پوشش و فضای اجتماعی شهر، نوعی از تنوع و گوناگونی فرهنگی را ببینید. جشنواره های فرهنگی و کارناوال هایی مانند بازار کریسمس این شهر، به سبب همین تنوع فرهنگی، جلوه ویژه ای پیدا کرده است.  در فرانکفورت می توانید جاهای دیدنی و تاریخی متعدد و متنوعی را ببینید و از تماشای آنها لذت ببرید.

اگر اسم گوته شاعر بزرگ آلمانی را که علاقه خاصی با حافظ هم داشته شنیده اید،  باید به شما بگوییم که گوته ساکن شهر فرانکفورت بوده است. امروزه خانه گوته، تبدیل به یک موزه شده است و می توانید در آن با زندگی شخصی این شاعر بزرگ جهان آشنا شوید.

تالار شهر که به رومر مشهور است و تشکیل شده از ساختمان هایی است که در سده پانزدهم میلادی توسط خاندان های ثروتمندی ساخته شده اند. کلیسای جامع فرانکفورت که کلیسای اصلی مسیحیان کاتولیک شهر است. کلیسای سنت پال هم از دیگر جاهای دیدنی مهم فرانکفورت است. چون اولین پارلمان این شهر که به صورت دموکراتیک انتخاب شد، در این کلیسا به قدرت رسید. باغ باستانی فرانکفورت بازمانده از دوران امپراتوری روم در سده ششم، پل آهنی که در بخش تاریخی شهر است و بر روی ماین قرار گرفته، خانه اپرای تاریخی، برج اشنایمر، کلیسای کاترین و ایستگاه مرکزی قطار فرانکفورت، از دیگر جاذبه های گردشگری فرانکفورت هستند.

علاوه بر آثار تاریخی، فرانکفورت میزبان ساختمان ها و سازه هایی از قرن بیستم و بیست و یکم هم هست که آسمان خراش های متعدد و ساختمان هایی با معماری مدرن و متفاوت، در همین گروه قرار دارند.

فرانکفورت با وجودی که شهری مدرن و صنعتی است، اما شهری با فضاهای سبز و پردرخت است. شهر فرانکفورت با کمربندی سبز از درختان احاطه شده که به آن «والان لاگن» می گویند که معنایش می شود «دیواری به شکل درختزار». فرانکفورت همچنین دارای یک جنگل انبوه در جنوب و دو باغ گیاه شناسی است که برای علاقه مندان به گل ها و گیاهان بسیار جذاب است.

فرانکفورت؛ مرکز خرید، فرهنگ و موسیقی آلمان

قرار گرفتن بانک مرکزی اتحادیه اروپا در فرانکفورت و جایگاه ویژه اقتصادی آن موجب شده، شما در این شهر بتوانید هر نوع کالایی که در کشورهای اروپایی تولید می شود را در مراکز خرید فرانکفورت پیدا کنید. پس اگر به دنبال برندها و کالاهای ویژه ای هستید، شانس اینکه آن را در فرانکفورت پیدا کنید خیلی زیاد است. خیابان های خریدی مانند زیل، برگر استرا و گوته، فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی را در خود جای داده اند و می توانید خریدی متفاوت را در آن تجربه کنید.

فرانکفورت میزبان برخی از مهمترین نمایشگاه ها و جشنواره های هنری، اقتصادی و فرهنگی جهان است. نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت و نمایشگاه جهانی خودرو، از مهمترین رویدادهایی هستند که در آن برگزار می شود. پس اگر عاشق کتاب یا خودرو هستید، این نمایشگاه ها را از دست ندهید.

در فرانکفورت می توانید به کلاب های شبانه مختلف سر بزنید و از موسیقی الکترونیکی که این شهر از پیشروان آن است لذت ببرید. همچنین دومین باغ وحش کهنسال آلمان با بیش از ۴۵۰۰ جانور در مساحتی یازده هکتاری در فرانکفورت جای گرفته است. پس هیچ سلیقه ای در این شهر، بدون پاسخ نمی ماند.

پرواز ایران ایر به فرانکفورت را چگونه از سفرمارکت تهیه کنیم؟

چرا گردشگران پرواز به فرانکفورت را دوست دارند؟

شرکت هواپیمایی ایران ایر یکی از ایرلاین های موفق و باسابقه ایرانی است که به شهرهای اصلی آلمان دارای پرواز است. پرواز ایران ایر فرانکفورت یکی از محبوب ترین پروازها بین گردشگران ایرانی برای سفر به آلمان است. برای خرید بلیط فرانکفورت تهران ایران ایر که یکی از متداول ترین انواع بلیط های هواپیما است، می توانید وارد سایت سفرمارکت به نشانی https://safarmarket.com شده و مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. سفرمارکت با جستجو در میان سایت های فروش بلیط هواپیما و آژانس های مسافرتی، ارزان ترین و بهترین قیمت ها را برای شما به صورت یکجا نمایش می دهد تا بتوانید مناسب ترین بلیط ایران ایر به فرانکفورت را پیدا کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز