خبرگزاری کار ایران

مصاف یوزهای مشهد با قهرمان سرگروهان؛

آغاز عصر جدید برای سرخ‌های مشهدی؛ تقابل الهلال با تازه‌واردترین نماینده ایران

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۶۸

شهرخودرو بعد از عبور از دو ماراتن بزرگ در مرحله پلی‌آف اکنون مهیای تقابل ویژه خود در مرحله گروهی و برابر الهلال است.

به گزارش ایلنا، شاگردان مجتبی سرآسیایی موفق شدند در اولین حضوشان در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی از دو مرحله پلی‌آف با عبور از الرفاع بحرین و در ادامه تیم پرمهره السیلیه قطر پشت سر بگذارند و راهی مرحله گروهی شوند.

با این اتفاق بزرگ در نهایت شهرخودرویی‌ها وارد گروه B لیگ قهرمانان آسیا شدند که به عنوان نماینده ایران در این مرحله باید با رقبای سرسختی رقابت کنند.

شهرخودرو هر چند توانست از مرحله حذفی صعود کند، ولی جدال اصلی و سخت این تیم روز دوشنبه آغاز خواهد شد جایی که شاگردان سرآسیایی باید خود را برای تقابل با بهترین و یکی از متمول‌ترین تیم‌‌های آسیا آماده کنند. بر اساس برنامه AFC نماینده فوتبال خراسان در آسیا سه بازی اول را باید به عنوان مهمان و ۳ بازی دور برگشت را به عنوان میزبان بازی خواهدکرد.

شهرخودرویی‌ها در اولین دیدار روز دوشنبه به مصاف الهلال عربستان خواهند رفت، تیمی که همانند چند فصل اخیر مدعی اصلی قهرمانی در این فصل نیز محسوب خواهد شد و در فصل گذشته نیز فینالیست این رقابت‌ها بود در نهایت قهرمانی را از چنگ شرقی‌ها نیز در آورد و با پیروزی سه گله قهرمان فصل گذشته لقب گرفت.

الهلال در سال ۱۹۵۷ میلادی تأسیس شد در سپتامبر ۲۰۰۹، توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان بهترین باشگاه آسیایی قرن بیستم انتخاب شد. این باشگاه با به دست آوردن 57 جام قهرمانی پرافتخارترین باشگاه ورزشی کشور عربستان می‌باشد و پرهوادارترین تیم عربستان نیز محسوب می‌شود. نماینده فوتبال عربستان توانسته با 3 قهرمانی و 4 بار نایب‌قهرمانی در  لیگ قهرمانان آسیا بعنوان پرافتخارین تیم آسیا لقب بگیرد.

هدایت الهلال در حال حاضر بر عهده "رزوان لوچسکو" است که برای دفاع از عنوان قهرمانی در این دوره حضور پیدا می‌کند و در حال حاضر با 38 امتیاز صدرنشین لیگ برتر عربستان است.

نواف التمیاط، یاسر القحطانی و ناصر الشمرانی توانسته‌اند طی سالیان اخیر عناوین بهترین بازیکن فوتبال سال آسیا را خود اختصاص دهند. از مشهورترین بازیکنان این تیم، میتوان به سامی الجابر، ستاره مشهور تیم ملی عربستان اشاره کرد که اکنون ریاست فدراسیون این کشور را برعهده دارد. 

از بازیکنان کلیدی حال حاضر این تیم نیز می‌توان به سلمان محمد الفرج هافبک الهلال و کاپیتان تیم ملی عربستان و دروازه‌بان این تیم نیز عبدالله ابراهیم المعیوف اشاره کرد.

دیدار این دو تیم در روز دوشنبه در امارت برگزار خواهد شد حال باید منتظر ماند دید که این دیدار در نهایت به سود کدام تیم به پایان می‌رسد.

باید دید شهرخودرو با ستاره‌های خود که از این جمع مهدی رحمتی (استقلال، سپاهان)، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی (صبای قم)، محمدحسین مرادمند (سپاهان)، حسن جعفری (فولاد، سپاهان)، علی طاهران (تراکتور)، میلاد سرلک (سپاهان) و محمد قاضی (فولاد، ذوب آهن، استقلال) سابقه حضور در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارند و از این حیث کم تجربه به نظر نمی‌رسند موفق به کسب نتیجه مطلوبی برابر الهلال خواهند شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز