خبرگزاری کار ایران

احمدی: ماندنم در گل گهر قطعی نیست/ کنفدراسیون فوتبال آسیا به هواداران و فوتبال ایران نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۹۵

سنگربان تیم گل‌گهرسیرجان گفت: شک نکنید که آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به هواداران و فوتبال ایران نیاز دارد و به راحتی نمی‌توانند از فوتبال ما عبور کنند به همین خاطر باید محکم مقاومت کنیم و حتی برخی محرومیت‌ها را هم به جان بخریم تا اوضاع اینطور ادامه پیدا نکند.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی دروازه‌بان باسابقه فوتبال ایران در خصوص شرایطش و ماندن در تیم گل‌گهرسیرجان صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*اوضاع چطور پیش می‌رود، شرایط جسمی‌ات چطور است؟ 

 خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و من برعکس روزهای قبل به شرایط ایده‌آل نزدیک شدم و کاملاً آماده هستم. تمریناتم را مرتب ادامه می‌دهم و منتظر هستم تا ببینم وضعیتم چطور می‌شود. 

*با گل گهر چکار کردی، نیم فصل دوم را در این تیم خواهی بود؟ 

 نه هنوز مشخص نیست، من چند روز با این تیم تمرین کردم و اتفاقاً شرایط خوبی هم داشتم اما چند روزی هم به خاطر برخی مسائل که حل نشده بود، در تمرینات نبودم. باید ببینم در چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد.

*پیشنهادهای دیگری هم داری؟ 

 چند پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام و باید بیشتر فکر کنم و بتوانم انتخابی داشته باشم که برای تیمم مفید و اثرگذار باشم.

*فکر می‌کردیم در بازی گل گهر مقابل سایپا حضور داشته باشی؟ 

نه، اصلاً چیزی مشخص نیست، خودم خیلی دوست دارم زودتر وضعیتم مشخص شود تا بیش از این بازی‌ها را از دست ندهم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. 

*گل گهر بازی سختی مقابل سایپا خواهد داشت؟ 

نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و کسب امتیاز به این آسانی نیست اما به هر حال تمام تیم‌ها تلاش خواهند کرد تا در پایان لیگ و نیم فصل دوم جایگاه بهتری داشته باشند. بازی با سایپا هم سخت است چرا که این تیم همیشه بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد. 

*خبرهای لیگ قهرمانان آسیا و بازی در خارج از خانه هم حسابی داغ است و انگار مسائل سیاسی حسابی روی فوتبال‌مان تأثیر گذاشته است؟

از این مسائل در طول سال‌های گذشته همواره داشتیم و فوتبال ما از این مسائل رنج برده است. درست است که ما در طول سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکردیم اما باید بپذیریم که بخشی از این ناکامی مربوط به همین بازی در زمین بی‌طرف است. نمایندگان ما هواداران بسیار خوبی دارند و بازی در خانه می‌تواند به آن‌ها در کسب نتایج بهتر کمک کند. 

*شاید همین مسأله هم باعث شده که اینطور حق نمایندگان کشورمان را پایمال کنند؟

شکی نیست که برخی کشورها از بازی در ایران و حضور هواداران هراس دارند و برخی بهانه‌های واهی را دستاویز قرار دادند تا حق طبیعی نمایندگان کشورمان را از بین ببرند. 

*فکر می‌کنی تسلیم شدن در برابر این تصمیمات درست است؟

به هیچ وجه، ما اگر در طول سال‌های گذشته، محکم‌تر برخورد می‌کردیم و به راحتی به زمین بی‌طرف رضایت نمی‌دادیم امروز اینطور حق باشگاه‌های ما را پایمال نمی‌کردند، شک نکنید که آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به هواداران و فوتبال ایران نیاز دارد و به راحتی نمی‌توانند از فوتبال ما عبور کنند به همین خاطر باید محکم مقاومت کنیم و حتی برخی محرومیت‌ها را هم به جان بخریم تا اوضاع اینطور ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز