خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

گسترش فضاهای آموزشی در شهر جدید سهند ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۵

لازم است همزمان با استقرار متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید سهند مدارس جدید نیز در آن احداث شود.

ایلنا: فرماندار اسکو گفت: لازم است همزمان با استقرار متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید سهند مدارس جدید نیز در ان احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار اسکو که در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو سخن می‌گفت با تأکید بر ضرورت ساماندهی فضا‌های اموزشی در شهر جدید سهند و غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان در این شهر گفت: در حال حاضر از لحاظ کیفیت و نحوه آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی موجود در اسکو و سهند مشکلی وجود ندارد و ضروری است برای حفظ این کیفیت، فضاهای اموزشی جدید در فازهای ۳ و ۴ شهر سهند ایجاد شود.

عزیز آقایی به آماده سازی زیر ساخت‌های لازم در جهت احداث مدارس جدید در فاز ۴ این شهر جدید اشاره کرد و افزود: با عنایت به اینکه فاز ۴ این شهر جدید مابین شهر اسکو و سهند واقع شده نیاز به ارائه خدمات آموزشی در این فاز به شدت احساس شده و لازم است همزمان با استقرار متقاضیان مسکن مهر مدارس جدید نیز در آن احداث شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو هم به نام نویسی دانش آموزان در شهر‌های اسکو و سهند به صورت چرخشی اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان بالای جمعیت دانش اموزی در این دو شهر، محدوده بندی ثبت نام برای سال تحصیلی آینده، طبق طرح سه سه انجام گرفته و طبق برنامه زمانبندی شده ثبت نام از آن‌ها انجام خواهد گرفت.

عزیز آقایی افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش اموزی در سطح شهرستان اسکو بواسطه استقرار جمعیت مسکن مهر، از سال تحصیلی آینده تمامی مقاطع ابتدایی در شهر جدید سهند به صورت دو شیفته اداره شده و ضروری است هر چه زود‌تر فضاهای اموزشی جدید در این شهر احداث شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز