خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر بهداشت به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۸۴

​وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی(ع)، گفت: عیسی بن مریم یکی از برگزیده ترین بندگان خدا است که پیام آور صلح و دوستی بوده و در قلب همه مسلمین، جایگاهی والا و سرشار از احترام دارد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ناگهان عیسی به حرف آمد و گفت: من بنده خدایم، او به من کتاب مقدس داده و مرا به پیامبری برگزیده است­، وجود مرا هرجا که باشم مایه خیر و برکت قرار داده و سفارش فرموده تا زنده‌ام عبادت کنم و صدقه بدهم( آیات ۳۰ و ۳۱ سوره مبارکه مریم)

امروز ­میلاد با سعادت یکی از برگزیده ­ترین بندگان خداوند عیسی ­بن مریم است­. پیامبر مهربانی که پیام­ آور صلح و دوستی بوده و نه­ تنها در میان مسیحیان جهان، بلکه در قلب همه مسلمین نیز جایگاهی والا و سرشار از احترام داشته­، در قرآن کریم از وی و مادر عالی­ مقامش بارها به نیکی و قداست یاد شده است.

این روز بزرگ را به همه مسیحیان کشورم­، بخصوص همکاران ارجمند پزشک، پیراپزشک، پرستار، ماما، کادر خدماتی و دانشجویان عزیز مسیحی تبریک عرض نموده­، صمیمیت­، مهربانی و پیوند روزافزون پیروان همه ادیان الهی را در راستای عزت و سربلندی ایران زمین از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز