خبرگزاری کار ایران

نیازمند: پنالتی برای پیکان رخ نداد/ باعث مباهات است که توانستم دوباره کلین‌شیت کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۰۹

دروازه بان سپاهان اصفهان گفت: پنالتی برای تیم پیکان رخ نداد اما پنالتی ما درست بود.

به گزارش ایلنا، پیام نیازمند بعد از کسب پیروزی‌ مقابل پیکان اظهار داشت: بازی امروز نقاط مثبت زیادی داشت. بعد از مدت‌ها پنالتی گل نکردن، امروز‌ پنالتی را گل‌ کردیم. بعد از چند بازی توانستیم این دیدار را بدون گل خورده و با 3 امتیاز به اتمام برسانیم. از این بابت جای خوشحالی دارد.

دروازه‌بان سپاهان افزود: بازیکن پیکان دست استنلی را کشید و پنالتی بود. البته باید نظر کارشناسان را هم پرسید. پنالتی هم برای پیکان رخ نداد. فکر می‌کنم امروز صحنه مشکوک و تأثیرگذار داوری نداشتیم. تیم برتر زمین بودیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. پیکان نیز موقعیت‌هایی داشت اما در مجموع ما بهتر بودیم.

وی تصریح کرد: تیم بالای جدول هستیم و در تیم‌های دیگر ترس وجود دارد. این هجمه‌ها طبیعی است. اشتباهات داوری را علیه تیم ما می‌بینند و اشتباهات داوری که به ضرر ما است را نمی‌بینند. کسی از گل آفساید نساجی صحبتی نکرد.

نیازمند گفت: با حمایت هواداران، باشگاه و بازیکنان خوبی که داریم، باید علیه این هجمه‌ها بجنگیم و نتیجه بگیریم. شاید برای هواداران قهرمانی نیم‌فصل مهم باشد اما قهرمانی در پایان فصل مهم است. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد کلین‌شیت عنوان داشت: باعث مباهات است که توانستم دوباره کلین‌شیت کنم. امیدوارم این روند خود را همراه سپاهان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز