خبرگزاری کار ایران

مجمع کانون سراسری انجمنهای صنفی پرسنل داروخانه‌های کشور برگزار شد

کد خبر : ۸۴۰۴۳

با برگزاری انتخابات بازرسان کانون انجمن‌های تکنسین‌های دارویی کشور، کمال مغانی و موسی جهانگیرزاده به عنوان بازرس اصلی و محمد پارسا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

ایلنا: مجمع عمومی سالیانه کانون سراسری انجمنهای صنفی پرسنل داروخانه‌های کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رئیس انجمن صنفی تکنسینهای دارویی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه هدف از تشکیل انجمن صنفی تکنسین‌های دارویی را سازماندهی و ساماندهی وضعیت شغلی و صنفی اعضاء و حمایت انجمن در خصوص رفع مشکلات آنان در ارتباط با داروسازان که کارفرمایان این قشر هستند، عنوان کرد: ایجاد پل ارتباطی با انجمن داروسازان آذربایجان شرقی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهت پیشبرد اهداف عالیه این حرفه و نیز ایجاد تعامل مناسب با کارفرمایان این قشر از دیگر برنامه های انجمن به شمار می‌رود.

علوی با بیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی، تشکیل تعاونی‌های مصرف و مسکن برای اعضا و حمایت مستمر از اعضا در خصوص حرفه کاری از دیگر محورهای کاری این انجمن به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این انجمن با سیاستهایی که در پیش رو دارد برنامه‌ای تدوین خواهد کرد که بخش مهمی از بار سنگین تکنسین‌های دارویی از دوش کارفرمایان و داروسازان کم شود، تا این دو قشر یعنی داروسازان و تکنسین‌ها در کنار هم با اهداف مشخص و تعیین شده جامعه را رو به رشد و ترقی پیش ببرد.

وی افزود: امیدواریم روابط و تعاملات این مجمع به نفع کلیه کارکنان و دستنکاران این حرفه باشد.

محمودی عضو هیئت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارگری کشور نیز در این جلسه گفت: مردم با حضور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی 70 درصد حماسه سیاسی و اقتصادی را انجام دادند و 30 درصد بقیه نیز با ارتباط سازنده بین کارگر و کارفرما قابل انجام شدن است.

گفتنی است در این جلسه با برگزاری انتخابات بازرسان کانون‌های انجمن‌های صنفی تکنسین‌های دارویی کشور کمال مغانی و موسی جهانگیرزاده به عنوان بازرس اصلی  و محمد پارسا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز