خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی:

مشارکت شرکای اجتماعی در تلخیص و تنقیح بخشنامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۹۷

جلسه شورای اداری اداره کل تأمین اجتماعی کردستان با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ، مدیرکل، معاون بیمه‌ای و روسا و کارشناسان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد قریب (معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی) گفت: عزم جدی در تامین منابع، ارائه تعهدات به موقع به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و همچنین پرداخت به موقع مطالبات مربوط به مراکز طرف قرارداد بخش درمان ازجمله رویکردهای اصلی این سازمان و معاونت بیمه‌ای در سال جاری خواهد بود.

وی افزود: افزایش پوشش بیمه‌ای کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول و بهره‌مندی آنان از مزایای پیش‌بینی شده از جمله اهداف دیگر این سازمان است.

وی رضایتمندی ذینفعان این سازمان را اساسی و راهبردی دانست و عنوان کرد: واحدهای اجرایی می بایست تمامی تلاش خود را در جهت حرکت به سمت فراهم نمودن امکانات و توسعه خدمات غیرحضوری اعمال کنند که بخشی از این موضوع از طریق اصلاح فرایندهای کاری و بخشی از طریق اصلاح مقررات است که اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفته بطوریکه مقرر شده در حداقل زمان لازم علاوه بر بسترسازی امکانات نرم‌افزاری، غیرحضوری نمودن خدمات، اصلاحات لازم در مجموعه مقررات و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی به عمل آید که در این خصوص نیز با حضور و دعوت تشکل های کارفرمایی و کارگری و مشارکت آنها، بخشی از مقررات اصلاح و مقرر است تمامی بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه در قالب تلخیص و تنقیح بخشنامه‌ها تا پایان سال جاری انجام پذیرد.

قریب نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی تابعه را اولویت کاری معاونت بیمه ای تامین اجتماعی دانست و افزود: ادارات کل استانها نیز در این خصوص تلاش کنند که بطور جدی نظارت بر عملکرد واحدها انجام و آموزش‌های کاربردی انجام پذیرد.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با استقبال از ارسال پیشنهادات سازنده در اصلاح امور و وظایف هر یک از واحدها، اصلاح مقررات و ... گفت: معاونت بیمه‌ای نیز این آمادگی را دارد که پیشنهادهای سازنده را بررسی کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان نیز با ارائه گزارش عملکرد تفکیکی واحدهای اجرایی به تجزیه و تحلیل گزارشات آماری پرداخت و در ادامه برنامه‌های عملیاتی شش ماهه دوم سال ۹۸ را نیز تبیین کرد.

سیدصلاح قریشی با ابراز رضایت از ارتقای سطح کیفی خدمات و تعهدات به مخاطبین در شعب و همچنین همکاری، هماهنگی و ارتباط خوب صف و ستاد، نتیجه این عملکرد را کسب رتبه برتر ارزیابی و رتبه‌بندی و رضایتمندی مطلوب دانست و همت و تلاش با برنامه‌ریزی را برای استمرار این موفقیت ضروری کرد.

 معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان کردستان از شعبه دو شهرستان سنندج بازدید کرد و در جریان خدمت‌رسانی این واحد قرار گرفت.

مهرداد قریب ضمن  بازدید از قسمت‌های مختلف شعبه و نحوه ارایه خدمات به شرکای اجتماعی، با همکاران شعبه و بیمه‌شدگان نیز گفتگو کرد.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات با کارفرمایان و شرکای اجتماعی سازمان افزود: گسترش خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی شاخص عمده ایجاد رضایتمندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان است.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان در جریان این بازدید، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت موجود وصول مطالبات، ابلاغ الکترونیکی، نامنویسی متمرکز، محدوده جغرافیایی شعب، نحوه ارائه خدمات و همچنین آخرین وضعیت اجرای برنامه‌های نوین سازمان در این شعبه را تشریح کرد.

سیدصلاح قریشی با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در ارزیابی، ارزشیابی و رتبه‌بندی یکساله  ۱۳۹۷ ادارات کل تیپ دو گفت: اعتقاد راسخ داریم با همراهی و کار تیمی همکاران و حرکت مستمر در این مسیر به اهداف عالیه این سازمان اعم از اقدامات بهینه الکترونیکی و آی تی، افزایش وصولی‌ها و توفیق در درگاه غیرحضوری و نیل به سازمانی پویا، هوشمند و بهنگام با نگاهی مثبت دست یافته و رضایت حداکثری را بدست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز