خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان؛

برگزاری 21 برنامه شاخص فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی در همدان

کد خبر : ۸۲۹۴۹

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، از برگزاری 21 برنامه شاخص فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در سطح این استان خبر داد.

ایلنا: اسدالله ربانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، صبح امروز(29 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 21 مراسم جشن از روز 30 خرداد (روز ولادت حضرت علی اكبر(ع) تا 3 تیر (میلاد حضرت امام مهدی و روز جهانی مستضعفان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، وی با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت علی اكبر (ع) در بلوار ارم به مدت چهار شب بعد از نماز مغرب و عشاء اضافه کرد: جشن حضرت علی اكبر (ع) به مدت چهار شب در محل تپه حاج عنایت برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات نمایشی جام حضرت علی اکبر (ع) اشاره و تصریح کرد: همایش دوچرخه سواری،عصر جمعه 31 خرداد در مجموعه ورزشی مریانج برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در هفت شهرستان برنامه‌های فرهنگی و در راس آن‌ها تقدیر از جوانان نخبه و نمونه پیش‌بینی و اعتبار اختصاص یافته است.

ربانی، از اجرای طرح جوان كارت در راستای استفاده جوانان همدانی از اماكن فرهنگی و گردشگری به صورت رایگان و تخفیف ویژه خبر داد و بیان داشت: باغ موزه دفاع مقدس، تله‌كابین گنج‌نامه، آرامگاه بوعلی سینا، غار علیصدر پیست اسكی تاریك‌دره، استخر شنا، موزه تاریخ طبیعی، آرامگاه باباطاهر و...از این مراکز هستند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در نماز جمعه 31 خرداد و چند خیابان اصلی شهر خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده معظم شهدا (ترجیحآ شهدای ورزشكار و ساكن در حاشیه شهر، تهیه بروشور و نشریه با موضوع جوانان، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و تهیه چند برنامه تلویزیونی با موضوع جوانان و (ازدواج، برنامه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و...) از برنامه‌های این معاونت است.

وی، پیشنهاد نامگذاری یكی از میادین و یا خیابان‌های شهر به رئیس شورا و رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شهر به نام مبارك حضرت علی اکبر را ازدیگر برنامه‌های این معاونت ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز