خبرگزاری کار ایران

هیچ بودجه ای برای دانش آموزان طرح پراکنده تعریف نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۱۲۵

کارشناس شاهد آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: تاکنون هیچ بودجه ای برای ۲۳ دانش آموزان طرح پراکنده تعریف نشده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عابدینی در جلسه ستاد شاهد که با حضور معاون فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مدیر کل اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس شاهد شهرستان در مدرسه شاهد شهید رمضانی برگزار شد، اظهار کرد: امسال هزار و ۹۷ نفر دانش آموز در مدارس شاهد ثبت نام کردند.

 وی با بیان اینکه تعداد همکاران مدارس شاهد ۱۰۲ نفر است، افزود: در سال گذشته از ۲۹ نفر دانش آموز طرح پراکنده ۶ نفر کنکوری بودند  که منجر به قبولی ۳ نفر در دانشگاه شد.

کارشناس شاهد آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به اینکه بدون مجوز اداره کل استان خراسان رضوی هیچ گونه تغییری در برنامه امکان‌ پذیر نیست؛  بیان کرد: برنامه مدارس شاهد با توجه به برنامه وزارت و استان تنظیم می شود و کارشناسی شاهد پیگیر است تا مجوز کاهش ساعت ورودخروج را از اداره کل بگیرد.

 غلامحسین غفوری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن نیز با بیان اینکه ۸۵ درصد دانش آموزان شاهد وصل به خانواده شهدا هستند، افزود: تعداد ۵۰۰ کلاس از بین ۷۶۸ کلاس درس به نام شهدا نامگذاری شده است و همواره تبیین نام شهدا در سرلوحه کار است.

 غفوری با بیان اینکه بهترین مدیران و همکاران فرهنگی برای مدارس شاهد انتخاب شده اند، گفت: دانش آموزان شاهد در گام علمی و فرهنگی باید سردمدار جامعه باشند، لذا در سطح خراسان مدارس شاهد بردسکن توانستند عنوان مدارس نمونه را کسب کنند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به اینکه تمامی طرح های اعلام شده از سوی مدارس شاهد اجرایی شده است، اظهارداشت: حرف اول را در کنکور نمره علمی فرد می زند و بعد به مرحله سهمیه شاهد راه پیدا می‌کند و خانواده‌ها باید در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز