خبرگزاری کار ایران

به میزبانی ارومیه برگزارشد؛

حضور بهترین بازیکن آسیایی رده زیر ۲۰ سال در ترکیب تیم ملی فوتسال

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۵۵

سرمربی تیم فوتسال ایران در خصوص «سالار آقاپور» و شرایط میزبانی ارومیه گفت: آقاپور بهترین بازیکن آسیا در رده زیر 20 سال بوده و در بازی‌های لیگ نیز شرایط مطلوبی داشته و به همین سبب در ترکیب تیم ملی جای گرفت.امسال در تیم ملی فوتسال جوانگرایی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، امروز نشست خبری مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه در هتل پارک و با حضور سرمربیان تیم‌های گروه B با حضور تیم های ایران، ترکمنستان و جمهوری قرقیز برگزار شد.

درر این نشست، سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران با اشاره به اینکه تیم ایران تجربه خوبی با بازی با تیم ترکمنستان دارد افزود: مردمان  کشور ترکمنستان بسیار مهمان‌نواز هستند.

وی افزود: از ترکیب جام جهانی، سه نفر در این تیم حضور داشته و در ترکیب تیم از بازیکنان، جوان استفاده کردیم که هشت نفر از بازیکنان برای نخستین مرتبه در یک تورنمنت رسمی شرکت می‌کنند این امر  مایه مباهات بوده  به طوریکه شخصیت تیم ملی  باید در جوامع رسمی حفظ شود.

سرمربی تیم فوتسال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر علت دعوت «سالار آقاپور» بازیکن ارومیه‌ای فوتسال به تیم ملی و شرایط میزبانی ارومیه اظهار کرد: آقاپور بهترین بازیکن آسیا در رده زیر 20 سال بوده و در بازی‌های لیگ نیز شرایط مطلوبی داشته است و به همین سبب در ترکیب تیم ملی جای گرفت.

ناظم‌الشریعه گفت: ۴ سال گذشته  در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه تجربه  بازی با تیم روسیه را داشته و شرایط سالن را برای برگزاری این دوره مسابقات شرایط مطلوب دانست

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ورزش فوتسال در سطح آسیا نیز از رشد خوبی برخوردار بوده که جای خرسندی دارد.

ر ادامه سرمربی تیم ملی ترکمنستان با اشاره به اینکه برای همه تیم‌های حاضر در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم افزود: هم اکنون با برگزاری این مسابقات، فرصت مناسبی برای شناخت تیم‌ها به ویژه ایران وجود آمده، تیم ترکمنستان نیز با تیم جمهوری قرقیز برای دوم شدن در گروه رقابت می‌کند.

  در ادامه نیز سرمربی تیم ملی جمهوری قرقیز با تقدیر از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با بازی‌های دشواری در این رقابت‌ها مواجه بوده به ویژه اینکه تیم ایران در رده سوم جهان قرار دارد و تیم ترکمنستان نیز، تیم خوبی است.

وی افزود: تیم جمهوری قرقیز از شرایط بسیار مطلوبی در این رقابت‌ها برخوردار است و امیدوارند  که نتایج خوبی کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز