خبرگزاری کار ایران

شب گذشته و در منزل دکتر عارف؛

هنرمندان با عارف دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۷

28 سینماگر و 13 هنرمند عرصه های تجسمی،موسیقی،تاتر در منزل محمد رضا عارف حاضر شدند و با اهدا یک جلد دیوان حافظ امضائ شده از زحمات وی تشکر کردند

ایلنا: گروهی از هنرمندان از رشته‌های مختلف هنری با حضور در منزل محمدرضا عارف از تلاش‌های وی در پاسداشت اصلاحات و همچنین اقدام اخلاقی وی در کناره‌گیری از انتخابات در جهت پیروزی اصلاحات تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، 41 نفر از هنرمندان عرصه‌های سینما، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی شب گذشته(26 خرداد) با حضور در منزل محمدرضا عارف از تلاش‌های وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کردند و یک جلد دیوان حافظ نفیس را امضا کرده و به وی اهدا کردند. در این دیدار 28 نفر از هنرمندان سینما و 13 نفر از حوزه های دیگر حضور داشتند.

در این دیدار یکی از هنرمندان گفت: حرکت شما یک حرکت بزرگ و ناشی از بزرگ منشی شماست. شما کشف انتخابات 92 بودید.

یکی دیگر از هنرمندان گفت: عموم هنرمندان کمتر به کسی اقبال می‌کنند ولی به شما خوب توجه کردند. شما مطالبات ما را صریح و شفاف گفتید و نقدهای شما به دل نشست.

یکی دیگر از هنرمندان حاضر در این نشست گفت: رفتار شما از دو حیث قابل توجه است اول آنکه از رای خود برای مصلحت عام گذشتید و دیگر آنکه رفتار شخصی شما و این ظرفیت و بزرگمنشی را داشتید که آن را اعلام کنید. همین امر نشان می‌دهد که شما می‌توانید جلودار این حرکت باشید.

یکی از هنرمندان سینمای حاضر در این نشست نیز گفت: عموم افراد حاضر در این فیلم ها در سر بزنگاه ها انتخاب شخصی شان را رو می کنند شما نیز سر بزنگاه شخصیت بزرگتان را نشان دادید.

سه نفر از هنرمندان نیز با اشاره به این حرکت عارف گفتند: ما به دنبال رفتار شما قصد کردیم که رای بدهیم و در انتخابات شرکت کنیم زیرا هنوز امیدوار هستیم که سیاستمدار اخلاقی وجود دارد و می‌توان به آن امید بست.

در این برنامه هنرمندانی همچون رخشان بنی اعتماد، فرهاد توحیدی، محسن هاشمی، لیلی گلستان، کامبوزیا پرتویی، مجتبی میرطهماسب، ابوالحسن داودی، غزل شاکری، مجید برزگر، لیلا نقدی پری، نظام الدین کیایی، ابراهیم حقیقی، جمال رحمتی، حمید فرخ نژاد، باران کوثری، سید محمد بهشتی‌، فریدون عموزاده‌خلیلی‌، مریم صادقیان‌، امیر اثباتی‌، مانی حقیقی‌، لیلی گلستان‌، مریم زندی‌، جعفر پناهی‌، مجتبی میرطهامسب‌، ابراهیم حقیقی‌، بابک چمن‌آرا، جمال رحمتی‌، غزل شاکری‌، نظام‌الدین کیایی‌، ابوالحسن داوودی‌، نورالدین زرین کلک،‌ ابراهیم مختاری‌، کیوان کثیریان و جمع دیگر حضور داشتند.

محمدرضا عارف نیز به همراه همسر، دو پسر و عروس‌های خود پذیرای هنرمندان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز