خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران:

تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۳۶

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه باید از آرای مردم صیانت شود، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، تیری بر قلب دشمنان نظام خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین اکبری اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم  انتخاباتی استان مازندران، اظهار کرد: انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا بیشترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و مبتنی بر اصول دینی و اسلامی برگزار می شودکه آن را متمایز با سایر نظام‌های دنیا ساخته است.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه اظهار داشت: در انتخابات اسلامی و دینی ما، منتخبین از بین مردم معرفی می‌شوند و همین اساس در کشور ما نمایندگان منتخب توده مردم و تأمین کننده حقوق ایشان و نه قشر خاصی از جامعه هستند.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان مازندران با اشاره به تقدم امر پیشگیری از وقوع جرم در همه زمینه‌ها یادآور شد: با توجه به انتخابات گذشته و بعضی از موضوعات مختلف در این خصوص، توجه به امر پیشگیری از وقوع جرائم در تمامی زمینه‌ها ضروری است و باید با حساسیت و اهمیت بیشتر باید به آن پرداخته شود؛ از این رو بخشنامه‌ای نیز از سوی رئیس قوه قضاییه در این خصوص صادر و این ستاد نیز به همین منظور تشکیل شده است تا اقدامات لازم برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران یادآور شد: اقدامات و تصمیمات این ستاد، تضمین کننده صحت و سلامت برگزاری انتخابات بوده و با تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه و پرشور و حضور حداکثری مردم فراهم خواهد شد.

حجت السلام اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: بر اساس فرمایشات معظم له، حق مردم حق ناس است و باید از همه آرای مردم صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با حضور و همت همه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، یک انتخابات سالم، قانون مند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور، تیری بر پیکر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت السلام و المسلمین اکبری ادامه داد: مراحل قبل از برگزاری انتخابات باید مورد بررسی قرار گرفته و با تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان ها، گزارش انتخابات قبل مورد بررسی قرار گیرد از بروز جرائم مشابه جلوگیری شود.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، فرماندار ساری، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل سیاسی استانداری، نماینده سازمان صدای و سیما، دفتر نظارت شورای نگهبان استان، نماینده اداره کل اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی استان و نماینده اداره کل ارشاد اسلامی استان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز