خبرگزاری کار ایران

نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی_قطر؛

محمد احمدزاده نماینده و سفیر ایران در آئین افتتاحیه بازیها شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۳۳

با تصمیم سرپرست کاروان ورزشی کشورمان محمد احمدزاده ملی پوش پرافتخار تیم فوتبال ساحلی بعنوان سفیر و نماینده ایران در مراسم افتتاحیه بازیها انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از بررسی‌ و بحث مشورت با کادر سرپرستی، پیمان فخری سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به اولین‌دوره بازیهای جهانی ساحلی، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را بعنوان نماینده ایران( پرچمدار) در مراسم افتتاحیه بازیها معرفی کرد.

برای اولین بار است که ستاد برگزاری بازیها از عنوان (Team Ambassador) سفیر و نماینده بجای پرچمدار استفاده می کند و با توجه به عدم اطلاع رسانی در خصوص محتوای مراسم افتتاحیه هنوز مشخص نیست که سفیران کشورها حامل پرچم کشورشان خواهند بود یا خیر؟ و هنوز مشخص نشده که آیا رژه تیمها هم بخش اصلی این آئین هست یا نه؟

افتتاحیه بازیها ساعت ۱۹.۳۰ فردا به وقت محلی در آمفی تئاتر روبتز ۵۰۰۰ نفری ساحل کاتارای دوحه برگزار خواهد شد که به گفته مسئولین ستاد برگزاری بازیها، مراسمی کوتاه، ساده و متمایز از افتتاحیه بازیهای المپیک و آسیایی خواهد بود.

افتخارات احمدزاده:

بهترین بازیکن جام بین قاره ای 2013

آقای گل جام بین قاره ای2014

بهترین بازیکن جام جهانی 2017باهاما

آقای گل جام جهانی 2017باهاما

بازیکن تیم منتخب جهان 2017

آقایای ورنمنت پرشین کاپ 2018

سومین گل برتر جام جهانی 2015 پرتغال

آخرین لژیونر ایرانی در لیگ روسی-تیم اسپارتاک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز