خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان - قشقایی؛ تقابل بحران زده‌های جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۳۳۲

در چهارچوب هفته هشتم از سری رقابت های لیگ آزادگان، استقلال خوزستان در اهواز پذیرای قشقایی شیراز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان پس از تساوی هفته گذشته برابر علم و ادب در تبریز، در شرایطی این هفته به مصاف قشقایی می رود که از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و می بایست تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و جدا کردن خود از جمع تیم های پایین جدول به کار گیرد.

شاگردان مجید باقری نیا در سه دیدار گذشته به یک برد، یک مساوی و یک شکست رسیده اند و تا بدین جای کار، یک برد، دو مساوی، چهار باخت و تنها پنج امتیاز در هفت بازی به دست آورده اند. پیروزی برابر قشقایی می تواند آبی های اهوازی را نهایتا یک الی دو پله در جدول بالا بکشد.

قشقایی نیز که شرایط بسیار بدی را تجربه می کند و با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال خوزستان در جدول پایین تر از این تیم قرار دارد، هفته قبل در خانه خود با یک گل مغلوب بادران شد تا شرایط بحرانی همچنان دامنگیر این تیم شیرازی باشد. قشقایی در سه هفته اخیر سه باخت را پشت سر گذاشته و چهار بازی متوالی در امر گلزنی ناکام بوده است.

شیرازی ها در هفت بازی خود تا این مقطع از فصل، یک پیروزی، یک تساوی و پنج باخت را پشت سر گذاشته اند و با کسب تنها چهار امتیاز، جزء تیم های پایین جدول به شمار می روند.

دیدار برابر استقلال خوزستانی که چندان قدرت و ثبات خود را بازنیافته، فرصت خوبی برای قشقایی جهت جبران ناکامی های متوالی و چند هفته ای است، باید دید قشقایی از پس قهرمان سابق لیگ برتر برخواهد آمد و پس از هفته ها موفق به خروج از بحران خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز