خبرگزاری کار ایران

ارسال تجهیزات عراق به مرزهای سوریه در آستانه آغاز عملیات نظامی ترکیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۱۹

منایع نظامی عراق امروز- چهارشنبه- از ارسال تجهیزات نظامی به مرزهای خود با سوریه در آستانه آغار عملیات نظامی ترکیه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از شفق نیوز، منایع نظامی عراق امروز- چهارشنبه- از ارسال تجهیزات نظامی عراق به مرزهای خود با سوریه در آستانه آغاز عملیات نظامی ترکیه خبر دادند. 

این منابع اعلام کردند که تجهیزات نظامی عراق در آستانه آغاز عملیات نظامی ترکیه، به مرزهای این کشور با سوریه رسیده‌اند.

آنها بدون ارائه جزئیات بیشتر توضیح دادند که این تجهیزات برای مقابله با هر نوع حادثه اضطراری که احتمالا به دلیل عملیات نظامی ترکیه در سوریه به وجود می‌آید، ارسال شده است.  

بر اساس این گزارش، جهان با احتیاط و نگرانی تحولات شمال سوریه را دنبال می‌کند، چرا که ترکیه به رغم هشدارهای آمریکا نسبت به پیامد عملیات نظامی به انجام این عملیات ظرف ۲۴ ساعت وعده داده است.

ترکیه به حمله قریب الوقوع علیه یگان‌های کرد حمایت مردمی هشدار داده و وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که تدارکات لازم برای انجام عملیات آماده است.

«فخرالدین آلتون» رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه در توئیتی نوشت: «ارتش ترکیه به همراه ارتش سوریه به زودی از مرزهای ترکیه- سوری عبور خواهند کرد. یگان‌های حمایت مردمی دو گزینه پیش رو دارند: یا جدا شوند یا اینکه ما آنها را از توقف عملیاتمان علیه داعش بازخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز