خبرگزاری کار ایران

تراکتور همچنان پیگیر پرونده استوکس و اروین

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۴۳

باشگاه تراکتور برای پیگیری پرونده دو بازیکن خارجی فصل گذشته خود وکیل خارجی استخدام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس و لی هری اروین، دو مهاجم خارجی فصل گذشته تراکتور که در طول فصل هم حضور ثابتی در تمرینات نداشتند و از اواخر نیم فصل نخست بی‌انضباطی‌های خودشان را شروع کردند، در پنجره تابستانی در شرایطی که تحت قرارداد باشگاه بودند بدون دریافت رضایت‌نامه به تیم‌های دیگری پیوستند.

استوکس با تیم آدنا دمیر اسپور ترکیه قرارداد بست و اروین هم در لیگ اسکاتلند در تیم رس کانتی مشغول به فعالیت است و این در حالیست که باشگاه تراکتور حضور آنها را در این تیم‌ها غیر قانونی می‌داند و مشغول پیگیری آن از طریق مراجع بین‌المللی است.

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه تراکتور یک وکیل بین‌المللی استخدام کرده تا به امور پرونده این دو بازیکن بپردازد و آن را پیگیری کند.

تمام مدارک مربوط به این دو بازیکن از جمله قرارداد آنها و همچنین تاریخ خروجشان از ایران تهییه شده و قرار است در اختیار مراجع رسمی قرار بگیرد.

در صورت پیروزی تراکتور در پرونده مربوط به این دو بازیکن این باشگاه می‌تواند غرامت سنگینی از آنها دریافت کرده و مانع بازی‌شان در تیم‌های جدید شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز