خبرگزاری کار ایران

منصوریان: داوری خوب بود ولی 2 اشتباه تاثیرگذار داشت/ به شانس اعتقادی ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۸۰

سرمربی ذوب آهن در مورد شکست مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: یک روز خیلی قشنگ بود. چیزی که از لحاظ تاکتیکی می‌خواستیم را انجام دادیم. کیفیت‌مان را نشان دادیم. اعتقاد دارم دو بار لطمه خوردیم. یکی از بی‌دقتی بازیکنانم در ۵ دقیقه اول که می‌توانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم هم گل ما آفساید که اعلام شد و من به سرپرست گفتم تکرارش را از تلویزیون ببیند و او هم به من گفت که گل ما درست بوده است. یک اشتباه هم به نظرم داشت که توپ به دست ولسیانی خورد. اسم این کمک داور را هم نمی‌دانم. همان آقایی که سبیل داشت. به خود او هم می‌خواستم بگویم که سریع به حمام رفت.

او ادامه داد: یک گل ما را مردود کرد و روند کار ما را متوقف کرد. آقای بنیادی‌فر خیلی با کیفیت داوری کرد. تیم داوری فوق‌العاده خوب بود اما روی دو صحنه اشتباه کرد. بینادی‌فر اصلا تحت تاثیر جو ورزشگاه نبود. روی دو صحنه‌ای که گفتم به کمک داور پشت دروازه و کمک داور آن طرف یعنی حسن یوسفی اعتراض دارم. به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. یک برد شیرین به دست آوردند. ما بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. به فوتبال اصفهان هم تبریک می‌گویم. به آقای تابش هم گفتم. گفته بودم کیفیت داربی اصفهان با داربی تهران متفاوت است. ما سعی کردیم بهترین کیفیت را نشان بدهیم. از بازیکنانم راضی هستم. ما یک خانواده‌ایم و باید ایراد به همه ما باشد.

منصوریان اضافه کرد: سپاهان در ۱۵ دقیقه ابتدای بازی فوق‌العاده است. همچنین در ۱۰ دقیقه آخر خیلی خطرناک هستند. به بازیکنانم گفتم غافلگیرشان می‌کنیم و مثل بازی با تراکتور و استقلال با پلن A بازی می‌کنیم. وضعیت فیزیکی ما اجازه می‌داد که بالا و فشرده بازی کنیم. تیم ما جوان‌تر است و باید در ۱۰ دقیقه اول به گل می‌رسیدیم. خط دفاع آن‌ها مقابل ما دوام آورد. به نیازمند هم باید به دیده احترام نگه کرد. با سن کمی که دارد ندیدم که تا الان دردسری داشته باشد. امیدوارم بعد از این هم نداشته باشد. برای او امروز خیلی روز خوبی بود. نمی‌خواهم بگویم دروازه‌بان آن‌ها خیلی خوب بود پس ما خیلی خوب بودیم چون همه روند بازی را دیدند ولی نیازمند آن‌ها را از فشار اولیه درآورد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تعویض بوحمدان هم بیان کرد: او یکی از با نظم‌ترین بازیکنانی است که در این ۱۰ سال مربیگری دیده‌ام. نمی‌دانم آن لحظه‌ای که ضربه زد پایش به زمین گرفت یا نه اما از کشاله آسیب دید. یک تعویض ما به خاطر همین سوخت. خودش می‌گوید کشاله‌اش صدا داده است. امیدوارم طول درمانش کم باشد.

او ادامه داد: ملکی امروز بالای ۱۲ بار ارسال کرد. حتی بهترین دفاع چپ هم نمی‌تواند بالای ۸ بار سانتر کند. او کلا در فاز حمله بود. برای این تعویضش کردم که یک نیروی سرحال‌تر بیاورم. من او را عملا در پست بال چپ بازی دادم. من از دفاع کردن خوشم نمی‌آید. به ورزشگاه نمی‌آییم که زیر توپ بزنیم و بر حسب اتفاق موقعیت خلق کنیم. از اینکه در حمله باشیم و گل نزنیم هم ناراحتم. این موضوع قطعا رفع می‌شود. در تیم‌هایی که داشتم این یک پروسه بوده است و بعد از عبور از این مرحله به تیمی تبدیل می‌شویم که ترس از ضربه زدن به توپ ندارد. ما این را تمرین می‌کنیم.

وی درباره خلق موقعیت‌های گل متعدد در ابتدای بازی و عدم گلزنی در طول بازی گفت: من به کلمه بدشانسی اعتقاد ندارم. برخی می‌گویند شانس گل را از دست دادیم اما من می‌گویم اگر با دقت عمل کنید، بدشانسی نمی‌آورید.

او درباره تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی‌های ملی گفت: نمی‌گویم روی روند ما اثر می‌گذارد اما ما بازی‌های خودمان را تعطیل می‌کنیم. با توجه به اینکه لیگ به خاطر پرچم مقدس کشورمان تعطیل می‌شود، سعی می‌کنیم منعطف باشیم و عیب و ایرادهای خودمان را برطرف کنیم. از اینکه به روند مثبت ما لطمه وارد می‌کند، مقداری ناراحتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز