خبرگزاری کار ایران

دنیزلی: فیفا و AFC باید چاره‌ای برای فیفا دی داشته باشند / بازی تماشایی با پارس جنوبی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۹۰

سرمربی تیم تراکتور تبریز در نشست خبری گفت: به هر حال الان لیگ قهرمانان وسط هفته برگزار می‌شود و لیگ برتر هم آخر هفته؛ باید در بازی های تیم ملی هم اصلاح انجام شود. ما بین بازی های ملی و باشگاهی فرق زیادی نیست و اینجا هم باید به این شکل باشد.

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی فردا دیداری جدا از دیگر بازی ها نخواهد بود. هفته های مهم لیگ را سپری می‌کنیم، هم برای ما و هم برای دیگر تیم ها. به هر حال فوتبال الان در دنیا به شکل صنعت است و ما هم بازی های جام حذفی و لیگ را سپری می‌کنیم. بعد از این بازی هم در آسیا و هم اروپا بازی مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و در تمام دنیا چند روزی در لیگ ها استراحت خواهیم داشت.

او ادامه داد: به هر حال این تابلو که وسط لیگ وجود دارد، باید فیفا و ای اف سی یک چاره ای برایش داشته باشند. فوتبال یک بازی ادامه دار است و نباید قطع شود. به هر حال الان لیگ قهرمانان وسط هفته برگزار می‌شود و لیگ برتر هم آخر هفته؛ باید در بازی های تیم ملی هم اصلاح انجام شود. ما بین بازی های ملی و باشگاهی فرق زیادی نیست و اینجا هم باید به این شکل باشد.

او درباره بازی با پارس هم اظهار داشت: رقیب ما تیمی جوان و دونده است و نتایج جالبی را در خانه و خارج از خانه کسب کرده است. اما ما در خانه باید با فشار و رقابت بیشتری وارد شویم و باید تلاش کنیم کیفیت خود را به رقیب تحمیل کنیم. این هفته تیم های رقیب ما باهم بازی دارند و نتیجه این برای ما مهم خواهد بود. ما با پرشورها میخواهیم نتیجه خوب بگیرم. 

دنیزلی همچنین اضافه کرد: من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم، الان گزینه های بیشتری داریم و این کار من را سخت تر می‌کند اما من از این سختی لذت می‌برم و فردا هم چنین روزی خواهد بود. امیدوارم انشالله چیزی که در ذهنم دارم را فردا انجام دهیم. بازی که هدفش نتیجه باشد، به هر حال بازی هجومی خواهد بود. اگر دقت داشته باشید، تیم رقیب به لحاظ دفاعی تیم خوبی است. به هر حال این که چطور می‌توانیم در این بازی برنده شویم را رویش کار کرده ایم. بازی فردا تماشایی خواهد بود و ما هم میخواهیم این وضعیت را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتور درباره نقاط ضعف و قوت پارس جنوبی هم گفت: من تمام رقبایم را در عرض یک هفته آنالیز می‌کنم؛ این که در خانه و خارج از خانه چگونه بازی می‌کنند، این که چه تغییراتی در سیستم و بازیکنان اعمال می‌کنند، این که چه حملاتی را در داخل بازی انجام می‌دهند، بعد این ها را به شکلی جامع با اعضای تیم تماشا و بررسی می‌کنیم.

وی درباره وضعیت مازولا، رزاق پور و شکاری عنوان کرد: وضعیت مصدومیت مازولا را می‌دانید، او خارج از ایران است اما دوشنبه برمی‌گردد. هرروز از پزشک معالج او می‌پرسم و در عین حال او دوشنبه در ایران خواهد بود. الان تمرینات دوی خود را آغاز کرده است. به هر حال درباره دو بازیکن دیگر نیازی نیست صحبت کنیم. فقط آن ها نیستند که روی نیمکت مینشینند، ۸ نفر دیگر هم هستند. من وقتی کارم را می‌خواهم انجام بدهم فقط روی یک چیز تلاش می‌کنیم. این که بازیکنان من را دوست داشته باشند یا نه مهم نیست اما این که ایمان داشته باشند خیلی مهم است. ۱۵ نفر هستند که همه می‌توانند بازی کنند به هر حال به لحاظ وجدانی و عادلانه و این که شب راحت بخوابم، برای من این است که اهداف تراکتور را دنبال کنم.

سرمربی تراکتور در نهایت راجع به مصدومان و محرومان تراکتور گفت: مازولا مصدوم است. خانزاده هم جدیدا به تمرین اضافه شده. به هر حال در بازیکنان مصدومانی هستند اما این باعث نمی‌شود بازی نکنند. بازیکنان دوست دارند در 11 نفر اول باشند و کنجکاو هستند که بدانند چه کسی بازی می‌کند. من به این شکل نگاه می‌کنم که بازی را چطور آغاز کنم، چطور ادامه دهم و چطور پایان کنم. این را در نظر بگیرید که اگر شما ده دقیقه برای تراکتور وقت می‌گذارید من 10 ساعت وقت میگذارم. به هر حال باید رقیب و بازیکنانش را آنالیز کنیم، سیستم بازی آن ها و... را بفهمیم. این مهم است که بعضی بازیکنان از وسط بازی می‌توانند خود را نشان دهند، این ها در فوتبال خیلی مهم است. من اینجا فقط خودم و بازیکنان را نه، بلکه در فکر تماشاگران در تبریز و سراسر ایران هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز