خبرگزاری کار ایران

پیام باشگاه پرسپولیس برای درگذشت مرحوم کاشانی؛

بزرگ مرد فوتبال ایران درگذشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۹۲

باشگاه پرسپولیس برای درگذشت پیشکسوت و رئیس هیات مدیره این باشگاه پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر کاشانی، بامداد امروز برای همیشه پرسپولیس را تنها گذاشت و رفت.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، همراه با چهره‌هایی چون پرویز دهداری، همایون بهزادی، حمید جاسمیان و چهره‌های نامدار دیگر با اقدام علی عبده از بنیانگذاران پرسپولیس بودند.

او که از نسل شاهینی‌ها بود، سال‌ها و بازی‌های بیشتری را برای پرسپولیس به میدان رفت.

فوتبالیست دیپلمات کشورمان در حالی که می‌توانست تا چند سال پس از خداحافظی از فوتبال، در میادین حضور داشته باشد، به جهت فعالیت خود در وزارت امور خارجه، کفش‌ها را آویزان کرد.

جعفر کاشانی در مقاطع گوناگونی عضو هیأت مدیره بود و در بسیاری از این اوقات به عنوان رئیس باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد.

یکی از آرزوهایش که آن را همیشه عنوان می‌کرد، اکنون در گوش ما زنگ می‌زند که می‌گفت: «دعا کنید پرسپولیس یک روز به معنای واقعی باشگاه شود، من که این حرف را می‌زنم، بسیاری ناراحت می‌شوند. بعضی با این حرف شوخی می‌کنند ولی اگر یک روز این اتفاق بیفتد، واقعا فرقی نمی‌کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد چون پرسپولیس که باشگاه شده باشد با این هواداران و خاستگاه اجتماعی دوام و موفیقش تضمین می‌شود. البته من می‌دانم که سن من به این اتفاق قد نمی‌دهد. شرایط مهیا نیست ولی شما جوان‌ها باید تلاش کنید. من می‌دانم این آرزو را به گور می‌برم».

جعفر کاشانی در 75 سالگی دار فانی را وداع گفت، در حالی که حرف‌ها و افکار زیادی نیز با او از این دنیا رخت بر بستند.

او با سابقه‌ترین چهره در تشکیلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود و یکی از اقدام‌های او هماهنگی و رایزنی‌هایی بود که منجر به در اختیار گرفته شدن ورزشگاه شهید کاظمی شد. ورزشگاهی که پرسپولیس از زمان استقرار در آن همواره به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

آخرین بار شب گذشته با او تماس گرفته شد تا برای جلسه امروز صبح هیأت مدیره برنامه‌ریزی شود. گفته بود؛ کسالت دارد، حالش خوب نیست و اگر شرایطش بهتر شود، خواهد توانست در جلسه حضور یابد. شاید خود او یک چیزهایی را احساس کرده بود.

او شب گذشته در دفتر کارش در باشگاه شاهین نیز حضور یافته بود. یکی از دوستان که برای دیدار با وی رفته بود، می‌گوید: اصلا حالش خوب نبود. خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران، به ویژه باشگاه پرسپولیس امروز عمیقا از این ضایعه متاثر است. او اهل خودنمایی نبود و شاید بسیار ندانند فوتبال ایران چه گوهر و مهره ارزشمندی را از دست داد، اما بی‌تردید چنین است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ابراز تاسف و تاثر عمیق خود از این اتفاق، این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس و تمام اهالی ورزش و فوتبال عمیقا تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز