خبرگزاری کار ایران

حضور مهاجم یوونتوس در فوتبال قطر منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۸۰

باشگاه الریان قطر اعلام کرد که دیگر با مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس مذاکره نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که به صورت رسمی به مذاکرات خود با باشگاه الریان قطر پایان داد، احتمال دارد تا ماه ژانویه (دی ماه) در بیانکونری (لقب یوونتوس ایتالیا) باقی بماند.

قطری‌ها تلاش داشتند تا مهاجم کروات بانوی پیر را به خدمت بگیرند، اما با وجود پیشنهاد حقوق ۷ میلیون یورو در سال، نتوانستند نظر او را جلب کنند و اکنون این باشگاه قطری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکراتش با مانژوکیچ را متوقف کرده است.

گویا مهاجم کروات همچنان امیدوار است که در یک لیگ معتبر اروپایی به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و به همین دلیل قصد دارد تا ماه ژانویه صبر کند تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی فرصتی برای پیوستن به یک تیم دیگر در قاره سبز را پیدا کند و گفته می‌شود که منچستریونایتد احتمالاً یک بار دیگر برای خرید او دست به کار خواهد شد.

البته در صورتی که یوونتوس به فسخ ۲ طرفه قرارداد رضایت دهد، پروسه انتقال مانژوکیچ سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد، اما ظاهراً یووه حاضر نیست با رقمی زیر ۱۰ میلیون یورو مهاجم ۳۳ ساله خود را بفروشد.

مانژوکیچ تا سال ۲۰۲۱ با یوونتوس قرارداد دارد، اما امسال نام او در فهرست بازیکنان بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفته است و در هیچ یک از بازی‌های تیمش در ۶ هفته سپری شده از سری A نیز حضور نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز