خبرگزاری کار ایران

واکنش‌ها به عملیات قهرمانانه «نصر من االله» مبارزان یمنی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۷۹

عملیات قهرمانانه مبارزان یمنی با مشارکت نیروی هوائی و یگان موشکی و نیروهای زمینی علیه یک گروه و ۳ تیپ نظامی ارتش سعودی و مزدوران اجیر شده در محور نجران واکنش‌های بسیار گسترده‌ای در داخل یمن و خارج از این کشور به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل ار الثوره، عملیات قهرمانانه مبارزان یمنی با مشارکت نیروی هوائی و یگان موشکی و نیروهای زمینی علیه یک گروه و ۳ تیپ نظامی ارتش سعودی و مزدوران اجیر شده در محور نجران واکنش‌های بسیار گسترده¬ژ‌ای در داخل یمن و خارج از این کشور به همراه داشته و در بیشتر این بازخوردها موفقیت نظامی بزرگ تبریک گفته شده و برخی از کشورهای اجیر شده سعودی-اماراتی- آمریکائی مواضع خفت‌باری را اتخاذ کرده‌اند.

در داخل یمن محافل سیاسی و حزبی و نهادهای جامعه مدنی از این عملیات تقدیر کرده و اهمیت آن را در دو بعد استراتژیک و نظامی کمتر از عملیات آرامکو ندانسته‌اند.

«محمد علی الحوثی»، عضو شورای سیاسی انقلاب یمن از این عملیات قهرمانه تقدیر کرد و آن را مدال افتخاری بر گردن تمام مردم یمن توصیف کرد. 

وی تأکید کرد که یمن امروز به ارتش و رهبر انقلابش که وعده‌های صادقانه می‌دهد، افتخار می‌کند و مردم یمن امروز با تمام احزاب و گرایش‌ها باید به دستاورد نیروهای مسلح افتخار کنند. 

 «ضیف‌الله رسام»، رئیس شورای قبایل یمن نیز اعلام کرد که ما یمنی‌ها امروز کشورمان را به لطف ارتش و نیروهای مسلح و  کمیته‌های مردمی در جایگاه قدرت و پیروزی و بازدارندگی می‌بینیم و زمان شکست و ترس از دشمن گذشته است، چرا که رهبران شریف صادقانه و خالصانه برای عزت و کرامت یمن جان فشانی می‌کنند.

دفتر نظارت وابسته به انصارالله در الحدیده نیز از عملیات قهرمانانه مبارزان یمنی در محور نجران و دستاوردهای تاکتیکی آن که ۳ تیپ کامل دشمن را با تجهیزات و مهمات آن با خاک یکسان کرد، تجلیل کرد.

«محمد عیاش قحیم»، کاردار استان الحدیده نیز تأکید کرد که زمان عربده‌کشی و کشتار و ویرانی سعودی‌های تمام شده و زمان پاسخ، عزت و کرامت آمده است.

«عبدالجبار احمد محمد»، سرپرست استان الحدیده نیز تأکید کرد که این عملات قهرمانانه که خفت‌بارترین عملیات برای عربستان به شمار می‌رود، امروز دستاوردی حقیقی را محقق و صدق وعده «عبدالملک بدر الدین حوثی» رهبر انصارالله را ثابت کرده است و اهمیت نظامی و استراتژیک این عملیات از عملیات آرامکو کمتر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز