خبرگزاری کار ایران

تصمیم‌گیری درباره تداخل ۲ رویداد بین‌المللی با لیگ‌برتر؛

زمان شروع لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۰۳

بعد از برگزاری جلسه هماهنگی زمان شروع لیگ‌ برتر کشتی آزاد و فرنگی مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، ‌ بعد از انجام قرعه کشی لیگ‌برتر کشتی، امروز جلسه هماهنگی برای تعیین تاریخ شروع و پایان این رقابت‌ها با حضور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، فرشاد علیزاده نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ، سهیل حدادی مسئول کمیته حقوقی سازمان لیگ، محسن وحدانی مدیرروابط عمومی فدراسیون و مجید حاتمی مدیرروابط بین الملل فدراسیون در این جلسه حاضر بودند.

رییس سازمان لیگ در این جلسه خطاب به حاضران گفت: بنا داریم لیگ را به صورت منظم برگزار کنیم و تدابیری را هم برای این کار اندیشیدیم. برگزاری مسابقات با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن، وزن کشی روز قبل از مسابقه و ... از مواردی است که برای بالا بردن کیفیت لیگ در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به تداخل مسابقات ارتش‌های جهان و امیدهای جهان با برگزاری مسابقات لیگ، هر تیمی که ۳ کشتی‌گیر را به صورت همزمان به خاطر حضور در این ۲ رویداد در اختیار نداشته باشد، در صورت ارائه درخواست مسابقه‌اش به تعویق بیفتد.

بعد از بررسی همه جوانب و تصمیم گیری حاضران در جلسه ۲۲ مهرماه تاریخ شروع لیگ برتر کشتی آزاد و ۲۳ مهرماه تاریخ شروع لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام شد. همچنین لیگ برتر کشتی آزاد تا ۵ آذرماه به پایان خواهد رسید و لیگ برتر کشتی فرنگی نیز ۲۸ آبان ماه به پایان می‌رسد.

با توجه به محدودیت زمانی موجود در سال المپیک و ضرورت حضور در جام باشگاههای جهان، قرار بر این شد در یکی از هفته‌ها، تیم‌ها ۲ مسابقه برگزار کنند تا لیگ در زمان مقرر به پایان برسد.

همچنین مقرر شد برای حضور تیم‌هایی از کشورهای هند و فرانسه که لیگ‌های منظمی دارند، رایزنی از سوی روابط بین الملل صورت بگیرد تا در جام باشگاههای جهان حاضر باشند.

جام باشگاههای جهان نیز همانطور که پیش از این در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شده، روزهای ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در رشته کشتی فرنگی و روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در رشته کشتی آزاد برگزار می‌شود.

شهرهای میزبان این ۲ رویداد بین المللی متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز