خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی با حضور فیلمسازان ایرانی و فنلاندی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۰۷

کارگاه‌های فیلمسازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ایران و فنلاند همزمان با هفته فیلم فنلاند در تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری «هفته فیلم فنلاند» در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد، 3 کارگاه فیلمسازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان دو کشور نیز برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها روز شنبه 6 مهرماه ساعت 20 تا 21:30 با حضور کتایون شهابی پخش‌کننده بین‌المللی و تهیه کننده سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در خانه هنرمندان ایران در تهران، روز دوشنبه 8 مهرماه ساعت 19 تا 21 با حضور نوید محمودی کارگردان سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در پردیس سیتی سنتر اصفهان و روز چهارشنبه 10 مهرماه ساعت 19 تا 21 با حضور بهنام بهزادی کارگردان ایرانی، یانا پاسکالا مدیر بین‌الملل بنیاد فیلم فنلاند و ریتا آلتو کارگردان فنلاندی در پردیس هویزه مشهد برگزار خواهد شد.

هفته فیلم فنلاند با مشارکت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و بنیاد فیلم فنلاند از ٦ الی ١٢ مهرماه 1398 به صورت همزمان در خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد و پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود و طی این هفته فیلم، ٩ فیلم بلند و ٧ فیلم کوتاه فنلاندی به نمایش در می‌آید.

افتتاحیه این هفته فیلم عصرگاه شنبه 6 مهرماه ساعت 17 در خانه هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز