خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۱۲۰ کاراته کا؛

رشت قهرمان مسابقات کاراته جام دفاع مقدس شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۹۰

شانزدهمین دوره مسابقات کاراته سبک هایاشی گیلان گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با قهرمانی تیم رشت پایان یافت.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی هیات کاراته استان گیلان، در این دوره از رقابت ها ، ۱۲۰ کاراته کار این سبک از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در رده های سنی مختلف و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها ، تیم کاراته سبک هایاشی شیتوریو رشت با مربیگری مهدی رجبی با کسب ۹ مدال طلا ، پنج مدال نقره و سه مدال برنز ، عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد.
 
همچنین تیم کاراته سبک هایاشی شفت با مربیگری اسماعیل حامدی با کسب هشت مدال طلا ، ۱۰ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته شفت با مربیگری اسماعیل حامدی با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.
 
در جریان این رقابت ها علاوه بر حضور داوران مستعد کاراته استان گیلان، حمیدرضا کمالی ، علی اصغر کاظمی و حمیدرضا گیل چینی داوران درجه آسیایی این استان نیز حضور داشتند.
 
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات کاراته سبک هایاشی گیلان حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر اوزان مختلف لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز