خبرگزاری کار ایران

به بهانه تشکیل ۸۰ کارگروه تخصصی در استانداری؛

یک استاندار و این همه مشغله

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۵۷

تشکیل کارگروه ها و کمیته های متعدد در استان برای ورود تخصصی به مسائل مختلف مازندران امری است قابل توجه و قابل تحسین و نشان از عزم جدی مسئولان استان برای پیگیری و حل مشکلات دارد

برگزاری همایش مدیران سازمانهای مردم نهاد( سمن )  سراسر کشور در مازندران  و برنامه ریزی برای دیدار میهمانان با استاندار محترم  بهانه ای شد تا برخی واقعیت ها را متوجه شویم  و آن مشغله های فراوان  نماینده عالی دولت در مازندران بود.

با وجود تمایل استاندار محترم مازندران برای حضور در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد کشور؛ قرار ملاقات چندین بار تغییریافته و سرانجام این دیدار انجام می شود.

آقای حسین زادگان که یکی از مدیران رسانه ای به  شمارمی آید؛ دلیل تغییر چندین باره زمان دیدار خود با مدیران "سمن" ها را حضور در کمیته های مختلف که شمار آنها بالغ بر 80 کمیته و کمیسیون است و مشغله های دیگر اعلام می کند، که البته در جای خود موضوعی قابل تأمل است.

 اما سوالی که مطرح می شود این است که با وجود این همه کارگروه و کمیسیون و جلسات متعدد که ظاهراً انتظار آن است که مقام عالی  دولت در همه جلسات حضور داشته باشد؛ آیا می توان انتظار داشت که مسئولان ارشد استان به خصوص شخص استاندار، بازدهی لازم را برای مدیریت و راهبری امورات مختلف استان داشته باشند؟ آیا ضرورت دارد استاندار محترم در تمامی جلسات کارگروه های مختلف و کمیته های گوناگون استانی  و همایش های روتین و برنامه ریزی شده شرکت کنند؟

آیا بهتر نیست  مقام عالی دولت بخشی از برنامه های روزانه  خود را به معاونان و مدیران خود محول کرده و خود بیشتر در امور کلان استان و در جلسات مهم استانی حضور به هم رسانده و نتیجه جلسات دیگر را از همکاران خود پیگیر باشند؟

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز