خبرگزاری کار ایران

تیم جوانان دو اردوی آماده سازی در ماه مهر برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۸۴

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران از درخواست فدراسیون فوتبال به منظور انجام بازی های تدارکاتی مناسب با تیم های عربی در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، فراز فاطمی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تیم جوانان در ماه مهر دو اردوی آماده سازی را برگزار می‌کند که نخستین اردو از 8 مهر آغاز خواهد شد و پس از آن اردوی دوم از 19 الی 26 مهر انجام می شود. با توجه به اینکه حدود 45 روز تا آغاز بازی ها باقی مانده تلاش می کنیم آماده سازی مناسبی جهت حضور در مسابقات داشته باشیم. طبق برنامه کادر فنی در این اردو یک بازی تدارکاتی برگزار می کنیم که تلاش می کنیم در زمین ورزشگاه دستگردی انجام شود. هدف این است که بچه ها و اعضای تیم با فضا و زمین این ورزشگاه به خوبی آشنا شوند. وضعیت زمین استادیوم هم طبق قول مسئولین ورزشگاه دستگردی تا زمان شروع بازی ها در اواسط آبان ماه درست می شود و از این بابت نگرانی نخواهیم داشت.

مدیر تیم فوتبال جوانان در خصوص هدف گذاری این تیم برای برگزاری بازی های تدارکاتی نیز گفت:خوشبختانه با حمایت فدراسیون فوتبال تا امروز در چند تورنمنت بین المللی مناسب شرکت کردیم اما در این مرحله خواسته ما برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های عربی در تهران است. در همین راستا مکاتبات لازم با چند کشور عربی هم انجام شده که امیدواریم پاسخ مثبت بدهند. همچنین تلاش می کنیم غیر از این بازی هایی با تیم های باشگاهی انجام بدهیم تا با آمادگی مناسب وارد رقابت های مقدماتی شویم و نتایج خوبی در این بازی ها کسب کنیم.

فاطمی همچنین در خصوص آخرین وضعیت حریفان تیم جوانان در این مرحله گفت:امارات یکی از حریفان اصلی ما محسوب می شود که بر همین اساس تیم آنالیز به خوبی بازی های این تیم را بررسی کرده همچنین فیلم بازی های تیم جوانان امارات در اردوهای اخیر حتی در اردوی اندونزی با حضور کادر فنی مشاهده کردیم. تلاش می کنیم با شناخت خوب از این تیم وارد رقابت ها شویم و به اهداف خودمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز