خبرگزاری کار ایران

بررسی احتمالات مختلف دربی 90؛ شانس کدام تیم بیشتر است؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۳۰

استقلال و پرسپولیس در شرایطی متفاوت از همیشه پا به دربی می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی نتیجه شهرآورد یکی از جذابیت‌های این بازی برای هواداران است. هر کسی سعی می‌کند بر‌اساس استدلال یا گاهی احساسش نتیجه بازی دو رقیب تهرانی را حدس بزند.

بازار پیش‌بینی پیش از بازی امروز هم داغ است، ولی این‌بار می‌خواهیم احتمالات را بر اساس آمار بازی‌های قبلی بررسی کنیم.

از استقلال استراماچونی شروع کنیم که خط حمله‌اش هنوز شکل نگرفته و در سه بازی قبلی تنها دو گل زده است. استقلال در بازی اول گلی نزد و در دو بازی بعدی تنها یک گل زد.

این یعنی احتمال اینکه آبی‌ها در این بازی گل‌های زیادی بزنند کم است و احتمال اینکه یک گل بزنند یا اصلاً گلی نزنند از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

این را هم در نظر بگیرید که دیاباته غایب است و بخشی از قدرت خط حمله این تیم کم خواهد شد.

اسماعیلی و قائدی گلزنان این فصل استقلال هستند که اولی برای این بازی محروم است.

استقلال در هر کدام از سه بازی قبلی یک گل خورده و این یعنی امروز هم کار سختی برای بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش دارد. البته استراماچونی هفته گذشته برای اولین‌بار از خط دفاع اصلی‌اش (یزدانی، دانشگر، غفوری و میلیچ) استفاده کرد و امیدوار است آنها در دومین تجربه، هماهنگی بیشتری نشان بدهند. حسینی هم درون دروازه عملکرد مطمئنی نداشته و هواداران امیدوارند که او در بازی حیثیتی کم ‌اشتباه باشد.

خط حمله پرسپولیس هم مثل رقیب هنوز راه نیفتاده و در سه بازی قبلی تنها دو گل زده. ترابی و کنعانی‌زادگان گلزنان پرسپولیس در لیگ نوزدهم بوده‌اند و این یعنی مهاجمان چندان آماده نیستند. پس احتمال اینکه پرسپولیس هم گل‌های زیادی بزند کم است و زدن یک گل محتمل‌تر است.

پرسپولیس در سه بازی تنها یک گل خورده و وضعیت خط دفاع این تیم از استقلال بهتر است.

تنها در بازی با تراکتور بود که دروازه پرسپولیس باز شد؛ تنها باری که بیرانوند درون دروازه بوده. رادوشویچ در دو بار حضورش گلی نخورده، ولی امروز قاعدتاً بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. اگر آمار را ملاک قرار بدهیم، پرسپولیس شانس خوبی دارد که امروز دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

عملکرد دو تیم در شروع فصل احتمال یک بازی کم ‌گل را بیشتر کرده است. این را هم در نظر بگیرید که برای دو مربی تازه‌وارد که هنوز نتوانسته‌اند هواداران را راضی کنند، احتیاط و نباختن نسبت به ریسک و حمله

اولویت دارد.

استراماچونی و کالدرون بیش از اینکه بخواهند از این بازی به‌عنوان سکوی پرتاب استفاده کنند، احتمالاً تلاش خواهند کرد که هفته چهارم را بدون تلفات پشت سر بگذارند، چرا‌که می‌دانند لیگ تازه شروع شده و هنوز فرصت زیادی دارند که به صدر جدول نزدیک شوند.

یک شکست سنگین عواقب زیادی برای این دو مربی خواهد داشت، پس آنها دلیلی برای ریسک کردن ندارند. همه اینها به ما می‌گوید که باید منتظر یک بازی کم ‌گل باشیم.

 

آرمن ساروخانیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز