خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در سال رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۲۹

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در دیدار با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: در استان 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که در 40 شهرک واگذاری زمین انجام می شود و بقیه در حال آماده سازی برای سرمایه گذاران بوده و همچنین 46 درصد این واحدها به لحاظ تعداد، 23 درصد سرمایه گذاری و 38 درصد اشتغال استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است و با سیاست های تشویقی و تخفیف هایی که برای سرمایه گذاران صورت گرفته، ایجاد جذابیت شده تا سرمایه گذاران بیشتری به شهرک‌ها و نواحی صنعتی ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به حمایت های قضایی دادگستری از صاحبان صنایع، افزود: حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی استان از صنعتگران باعث شده برای واحدهای صنعتی و تولیدی در روند توسعه صنعتی، فرصت سازی شود و آنها به بهترین شکل ممکن بهره گیری کنند و نیز واحدهایی که مشکلاتی داشتند رفع شده و به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد:  صنعتگران دیگر دغدغه ای برای مسائل حقوقی خود ندارند زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات آنها توسط دستگاه قضایی حل شده و امنیت خاطر برایشان فراهم آمده و این مهمترین مسئله در روند پیشبرد طرح های اقتصادی یک صنعتگر و سرمایه گذار است  ضمن آنکه تمامی ارکان نظام در استان همت و تلاش بسیاری را برای رفع مسایل تولیدکنندگان به عنوان جهادگران اقتصادی بکار بسته اند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: امسال دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم و نیز سه برنامه ویژه که کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحدهای صنعتی و تولیدی بوده را از ابتدای سال در دستور کار قرار دادیم و  از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف در این زمینه ها در جهت ایجاد و توسعه تولید و اشتغال استفاده کردیم.

در ادامه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، بیان کرد: نگاه دستگاه قضایی به موضوع تولید و اشتغال و نیز فعالیت های صنعتی نگاه حمایتی بوده و در این راستا حمایت های مؤثر قضایی نیز در استان به انجام رسیده است.

غلامعلی صادقی افزود: تولید و اشتغال و مسائل صنعتگران و کارآفرینان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام مسائل در این حوزه ها با دقت بررسی و رصد می شود. 

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در سال رونق تولید، خاطر نشان کرد: یکی از الزامات امسال ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی بوده و بر همین اساس صحت، دقت و سرعت در تمامی فرآیندهای رسیدگی در حوزه صنعت سرلوحه تصمیم گیری ها و اقدامات دستگاه قضایی است و با صیانت از سرمایه گذاری قانونی و حمایت از صنعتگران و کارآفرینان، آنها را در مسیر تولید یاری می کنیم و البته تلاش جهادی در شرایط جنگ اقتصادی از تمامی دستگاه های اجرایی مورد انتظار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز