خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: به تیم گل گهر ایمان دارم/هدر رفتن موقعیت هایمان را کم تجربگی بازیکنانم میدانم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۳۵۰

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: به تیم گل گهر ایمان دارم و اگر مثل ۲۵ دقیقه آخر این مسابقه بازی کنیم، بدون شک می‌توانیم شاهد پیشرفت های زیادی باشیم.

به گزارش ایلنا، وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون به این خاطر که اجازه دادند بازی در حضور هواداران تراکتور برگزار شود تشکر میکنم زیرا بازی بدون حضور هواداران، فوتبال نیست.چند نفر ازبازیکنان ما امروز تحت فشار بودند چون برخی از آن‌ها برای اولین بار است که در لیگ بازی می‌کنند. تیم تراکتور هم واقعا یک تیم با کیفیت است.خوشحالم بازی خوبی را شاهد بودیم.

بگوویچ ادامه داد: متاسفانه به دلیل اشتباه بازیکنان خط دفاعی تیم گل خوردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. می‌توانستیم یک یا دو گل به ثمر برسانیم. این فوتبال است و در آن اتفاقات رخ می‌دهند. به تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج بازی‌های بعدی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: زمانی که توپ را جلوی دروازه حریف می‌رسانیم باید از آن‌ها استفاده کنیم. دلیل  به هدر رفتن موقعیت‌هایمان را کم‌تجربگی بازیکنانم میدانم، روی یک حرکت ترکیبی تاوارس می‌توانست خیلی راحت توپ را گل کند. بنظرم زمانی که تیمی تن به شکست می دهد باید سخت تلاش کند و با کمک آنالیز اشتباهاتش را بر طرف کند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: همانطور که ما تیم حریف را آنالیز می کنیم آن ها نیز مارا خیلی خوب آنالیز کردند و از نقاط ضعف ما به خوبی بهره بردند. در ۳۵ دقیقه پایانی نبض بازی را در دست داشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. بعضی از بازیکنان استرس زیادی به دلیل اولین تجربه حضورشان در لیگ برتر داشتند. به تیم گل گهر ایمان دارم و اگر مثل ۲۵ دقیقه آخر این مسابقه بازی کنیم، بدون شک می‌توانیم شاهد پیشرفت های زیادی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز