خبرگزاری کار ایران

پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بامداد امروز به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۷۲

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت هایقهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان و کسب 3 مدال برنز و 3 سهمیه المپیکبامداد امروز (پنج شنبه) به کشور بازگشتند.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 26 شهریورماه در سالن باریسشهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 3 مدال برنز علیرضانجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و سعید عبدولی در وزن82 کیلوگرم و کسب 75 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و صعود 7 پله ای را نسبت بهمسابقات جهانی سال گذشته (یازدهم در مجارستان) داشت.

همچنین تیم ایران توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم سه سهمیه المپیک 2020 توکیو رابدست آورد.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت هایجهانی قزاقستان ساعت 2 بامداد امروز (پنج شنبه) 28 شهریورماه از طریق فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال سید جلال عسگری سرپرستدبیری فدراسیون و دکتر حسن رنگرز مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملیورزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز