خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های درخشان فوتبال ایران در اروپا؛ ترکتازی توپچی‌ها در قاره سبز

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۲۸

چهار لژیونر ایرانی شرایط بسیار خوبی در تینم‌هایشان دارند و بقیه هم در انتظار درخشیدن هستند.

به گزارش ایلنا، سه ستاره هجومی ایران، این روزهای نمایش خیره کننده ای در لیگ های پرتغال، هلند و روسیه از خود به جا گذاشته‌اند؛ گوچی بعد از خداحافظی از تیم ملی در آخرین بازی تیمش در نقش یک سوپرمن ظاهر شد و طارمی نیز با نمایش خود چشم‌ها را خیره کرده و البته سردار هم پاگشای این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.

مهدی طارمی

او در چهار بازی لیگ و جام حذفی که با پیراهن ریوآوه انجام داده، 4 گل زده و 5 پنالتی هم برای این تیم گرفته است. نکته جالب ریوآوه این است که این تیم بدون بازیکن ایرانی‌اش می‌بازد و با او همیشه برنده است. عملکرد درخشان طارمی حتی باعث شد تیم ریوآوه یکی از سه غول اصلی فوتبال پرتغال را شکست دهد و خودِ طارمی هم با عملکرد خیره‌کننده‌اش توانسته در میان 10 خرید برتر پرتغال قرار بگیرد.

سردار آزمون

او هم یکی از بازیکنان خبرساز‌ این هفته بود. هر چند بر خلاف همتایانش، عملکرد درخشانی نداشت که تحسین شود و تمجید بشنود. آنچه سردار آزمون را به سوژه این هفته زنیت تبدیل کرد، پنالتی از دست رفته و جنجال‌هایش موقع تعویض بود. مهاجم ایرانی زنیت که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر روسیه شروعی توفانی داشت، فعلاً آرام گرفته و 6 هفته است که حتی یک گل نزده اما خودش و سرمربی زنیت امیدوارند که این آرامش مدت زیادی طول نکشد.

مهرداد محمدی

او هم یکی دیگر از خوب‌های لیگ برتر پرتغال است. مهرداد محمدی که فصل گذشته پیراهن سپاهان را به تن داشت و خیلی بی ‌سر و صدا راهی پرتغال شده بود، حالا با عملکرد درخشانش حسابی سر و صدا به راه انداخته است. سه گل و یک پاس گل حاصل عملکرد او در 4 بازی برای تیم آوس بوده است. یعنی این بازیکن در هر بازی یک عملکرد مثبت داشته که با توجه به تجربه و سن و سالش، آمار بسیار خوب و قابل قبولی به حساب می‌آید.

رضا قوچان‌نژاد

او بازیکنی بود که حضور در تیم جدیدش، اصلاً جلب توجه نکرد. دلیلش را هم باید دوری طولانی‌مدت او از روزهای اوجش بدانیم. اتفاقی که باعث شد حتی پیراهن تیم‌ملی ایران را از دست بدهد و در تیم‌های باشگاهی‌اش هم درخششی نداشت. از طرف دیگر حضور دوباره در لیگ هلند و تیم زووله اتفاقی نبود که بخواهد توجهات را به مهاجم پیشین تیم‌ملی جلب کند. به ویژه که این اتفاق بعد از قرار گرفتن او در لیست مازاد آپوئل نیکوزیا قبرس رخ داد. همان موقع بود که گفتند قوچان‌نژاد به آخر خط رسیده. او اما در اولین بازی‌اش برای زووله که به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 56 به زمین رفته بود، همه این تصورات منفی را از ذهن‌ها پاک کرد. زدن 4 گل در کمتر از 30 دقیقه (دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ ) آنقدر جذاب هست که هر بازیکنی را در هر تیمی مطرح کند. گوچی اما نیازی به شناخته شدن نداشت و با این گل‌ها فقط یادآوری کرد که هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز